Alla inlägg under juli 2009

Av sandra jörgensen strand - 10 juli 2009 09:45

ja de e jag..=/ förlåt!

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>de har inte hänt så mycke sen sisst faktiskt..jag va hos barnmorskan i tisdags =) hjärtljuden lät bra..som förra gången =) lillen har vänt sej med huvet neråt (men kan fortfarande vända sej) min mage mätte 31 cm =D å förra gången ja va där mätte den 21 cm så den har växt massa =D känns helt underbart <3 nu ska jag börja gå varannan vecka blir de =) de ska bli kul..man längtar ju efter att få gå till BM!.

<:AtomicElement>lillen rör sej massa..så UNDERBART! läääängtar såååå efter honom..men nu e de inte långt kvar =) hoppas de går fort! sen ska jag å hjärtat på för'ldrar grupp den 17 augusti, de ska bli super kul.

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>jusdet..vi va ju i dalarna med madde o company..gud va vi hade mysigt! de ända tråkiga va att man knappt kunde sitta ute för de va så himlans mycke knott å mygg..så man blev attakerad varje gång man gick ut =/ men vi badade,basta,spela spel å bara umgicks super mysigt!

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>idag e de fredag =D vet inte riktigt vad som händer idag..om lovley slutar i bra tid så ska vi dra till en affär där dom har massa billiga saker..har velat åka dit länge nu, så tycker de är på tiden ;D

<:AtomicElement>har fått 4 jätte söta tavlor av mamma o pappa som ska sitta i lillens rum..kommer bli sååå fint! sen ikväll ska vi hyra film, de blir låt den rätte komma in..hoppas den är bra.

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>vid halv tolv, tolv kommer lollo å saito hit..vi ska käka lunch å gå promenix..hon tar med sej hemma gjord pizza ska bli super gott..haha kan knappt äta något längre...för de är så trångt..de får lixom inte plats, så får äta lite men oftare istället =)

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>ne nu ska ja plocka undan lite..jusdet om ni undrar varför jag inte lagt upp bilder på min mage e de för att vår kamera sladd har sprungit bort! så ska investera en ny i dag hade ja tänkt ;D <3

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>ha de gött puss o kram sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards