Alla inlägg under januari 2009

Av sandra jörgensen strand - 20 januari 2009 20:10

då blir de gammla stan å käk med hjärtat mitt...ska bli sååå mys!

sen söndag ikea..ska in handla lampor o en skiiiit snygg matta =) *jiiiipiiie*

sen ska vi hem till kära farmor..hon har ju flyttat..ska se hur hennes nya lägenhet ser ut..ska bli spännande =)


idag har jag jobbat..va riktigt jobbigt idag =/..trött som attans va ja.

sen när ja kom hem så gick ja å lollo på promenix med doggsen i tungelsta..blev himla blöööta men men =)..sen hem då hade lovley lagat mat..kyckling o stektpotatis med fetaost sallad..mummmms. sen dammsugit å plockat undan en massa...å nu sitter jag här..ska snart äta min hemma gjorda yougurt glass..aprikos o krossade hallon å blåbär =).


ne nu ska ja sluta..vi höres imorgon..


puss o kram S <3

<3

Av sandra jörgensen strand - 17 januari 2009 11:52

jag kan bara säga att jag är världens LYCKLIGASTE tjej! de nya året har börjat så BRA! älskar dej mitt allt..de här året kommer bli de BÄSTA!

Av sandra jörgensen strand - 7 januari 2009 15:53

ja 2008 är nu förbi å vi e inne i 2009 som kommer bli de bästa å underbaraste år någonsin.


på fredag till söndag kommer jenny sova hos oss =) ska bli riktigt mysigt faktskt. på lördag blir de fere..svärmor fyller 50 hela år =) gud va kul de ska bli. kära jimmy kommer till oss oxå =)..har inte träffat han på super länge..ska bli sååå kul att han kommer till oss å myser <3


just nu e jag hemma hos mamma å pappa, väntar på att prinsen ska ringa..han ska till vetrinären med ena katten på gården =/...sen hämtar han upp mej här. de blir av att åka hem å laga gooood mat..de blir wooook =)


jaja nu ska ja kolla lite tv kanske..eller så fastnar ja på fejjan som vanligt ;D


P&K S <3

Av sandra jörgensen strand - 5 januari 2009 22:18

ja de e vad jag är =D har värkligen ALLT! å då menar jag allt..världens bästa kille, världens bästa vovve, världens bästa föräldrar, världens bästa släkt, världens bästa gud barn ,världens bästa svärmor , världens bästa jenny , världens bästa vänner <3


TACK FÖR ATT NI FINNS MINA ÄLSKLINGAR NI BETYDER SÅÅÅÅ MYCKE FÖR MEJ <3<3<3<3<3

Av sandra jörgensen strand - 1 januari 2009 11:10

ja jag måste ju säga HEJ 2009 =D...



jag måste ju oxå säga att 2008 har varit de bästa året...har ju mitt hjärta att tacka för de å mina nära å kära som jag älskar mer än allt! så TACK SÅ MYCKE <3


2009 kommmer bara bli bättre =) har mycke planer in för detta år..hoppas de bara slår in ;D.


nu har jag den 10 att se fram emot..då fyller VÄRLDENS BÄSTA SVÄRMOR år =) då blir de feting ferre vetty =D..ska bli himla skojigt..massa underbara människor å massa alkohol ;).


idag torsdag 2009 =) ska jag å hjärtana mina åka till mina kära föräldrar å äta nån god mat..blir en överaskning! nu blir de bara vila å mysa lite i soffan å så blir de promenix med doggen snart.


kan ju oxå säga att slutet på 2008 firade jag med världens bästa människor =) hade riktigt kul..massa karioke,prat,mys,raketer,glatt hunör,å alkohol så klart =D de bästa nyåret på riiiktigt länge =D så TACK för de mina älskade!


måste oxå på peka att herkules va super duktig, han fick lugnande tabletter å vadd i öronen på 12 slaget...saito va ju oxå med så klart..duktiga hela kvällen va dom båda två <3


ne nu ska ja vila en stund..höres sen. P&K S

Ovido - Quiz & Flashcards