Alla inlägg under april 2009

Av sandra jörgensen strand - 21 april 2009 17:20

japp de har ja å lollo gjort idag..f*an va kallllt de är i torvalla vattnet asså =/  *BURRRRR* men sen gick vi upp å basta å de va skönt =)

nu e jag hemma...så skönt, har precis ätit kassler,stekt paprika å stekta schampinjoner å ris med champinjon sås =) mummmms va de.

så nu sitter ja å slö tittar på semester svenskar..hehe de e rätt kul faktiskt, man längtar ju inte efter sommaren iallafall ;D

ikväll blir de basta med lovley <3 å mysa ska vi göra i massor <3

imorgon förhoppningsvis ska jag vara med min kusin <3 de ska bli mys =) <3

ne ska vila en stund nu sen ska ja ut med grisen på en sväng =)

prinsen, mamma ÄLSKAR DEJ <3

Av sandra jörgensen strand - 20 april 2009 19:33

ja de är jag!

vi va på UL den 14:de ååå vi fick äntligen se vårat mirakel..de blir en liten kille <3 han e ju så vacker å fin vår älskling <3 man kan ju inte vara lyckligare =)

har kännt sparkar nu! men när markus skulle känna så ville inte lillen sparka mer..får se om han vill idag =D.

VI ÄLSKAR Å LÄNGTAR EFTER DEJ VÅR PRINS <3

Av sandra jörgensen strand - 3 april 2009 22:29

ja de gör jag!


jag älskar dej min lilla bebis! vill att du ska komma ut nu så ja kan pussa o krama dej i massor <3 vi läängtar sååå efter dej hjärtat!


idag har lollo jani saito(hunden) johanna å jimmy varit här å grillat å myst =) har vart riktigt trevligt =)


imorgon blir de inflyttnings fest hos jimmy =)..ja å lollo ska iväg å handla vår goa "bål" som ska bestå av någon god läsk å massa goda frukter =D


ne nu ska ja gå å sova!


ps. jag har världens bästa MAMMA O PAPPA O KILLE O HUND <3 ni är dom bästa ja vet <3

Ovido - Quiz & Flashcards