Alla inlägg under november 2008

Av sandra jörgensen strand - 26 november 2008 19:10

skrev ju inte nått igår..för hjärtat var hemma igår <3<3<3<3 å va ja va LYCKLIG! äntligen va han hemma med mej! va så mysigt, vi kollade på ensam mamma söker på datan, sen la vi oss i sängen å bara mös massa till älsklingen inte orkade holla ögonen öppna längre =).


idag hann vi bara träffas i typ en och en halv timme =( för han å beckis skulle skotta bort snö ikväll/natt. så får yttligare en kväll/natt för mej sj =/..som tur har ja mitt andra hjärta hemma hos mej..herkules <3<3<3

men imorgon e han ledig hela dagen =) så direkt när ja slutat jobbet blir de första bästa bussen hem sen krama å pussa å mysa sönder min älskling =)


den här dagen har bestått av jobb jobb å jobb..jag har sån tur som får jobba med den bästa mamman som finns <3 vi har så himlans kul tillsammans, förutom när JAG är på dåligt humör som jag va idag =/..*förlåt mammis* men de gick över iallafall =)..sen blev de av att vänta på hjärtat i vh vi skulle till farsta..men när ja väl va där hade han en halvtimme kvar på sitt jobb, så jag drog en solning =)..sen ringde ja honom igen men då han vi inte åka till farsta i dag så jag tog bussen till tungelsta å mötte upp älskling å beckis på varres, blev en kycklingsallad med fetaost, som vanligt ;D


å nu sitter jag här å ska gå ut med hunden hade jag tänkt mej..sen ta en sköööön lååång ducsh!


P&K /S

Av sandra jörgensen strand - 24 november 2008 21:51

ja de har jag haft idag..har ju varit med bästa kusin ikväll. vi kollade på den bästa filmen..mamma mia! gud vilken underbar film!!!! den va sjukt bra.

sen gick vi ut å kollade på emmys kompis lilla valp på 10 veckor <3 fy fan va söööt den va..en amstaff. de fick mej å tänka på när min gris va valp =/..de har gått fort, men han är lika söt fortfarande <3!

sen blev de en promenix med vovvarna våra..å sen blev de färjan =D haha håkan fick ett litet ragg iallafall =D tyckte ja va lite skoj!


imorgon blir de lång promenad med lollo å saito..ska bli trevligt tycker jag =D


älskling är fortfarande ute på äventyr i snön =(..hatar de just nu! vill ju att han ska va hemma en liten stund iallafall, så man hinner ses å kramas å pussas lite <3 hoppas jag får se honom en snabbis iallafall imorgon <3!


ne nu ska ja titta på filip o fredrik..fast deras andra pogram dom har!


sov gott, P&K /S.

Av sandra jörgensen strand - 24 november 2008 15:20

ska ta 6 över fyra bussen upp till kusinen hade ja tänkt =)

länge sen vi sågs =/..men nu ska ja dit å mysa massor <3<3<3

hörkan ska så klart med oxå =)..


älskling är ute å plogar...igen =/..saknar honom såååå! närheten från honom på kvällarna å kärleken han alltid ger mej när ja kommer hem från jobbet <3

han måste fan va hemma imorgon<3


ne nu ska ja göra mej iordning för mys kvällen hos kusinen <3 mys kläderna på =D


P&K/S

Av sandra jörgensen strand - 23 november 2008 22:21

nu ska ja gå och lägga mej i sängen..ska upp tidigt imorgon å jobba!

ska först ut i snöstormen med grisen =/ BRRRRRR!


sov gott alla.


P&K/S

=/

Av sandra jörgensen strand - 23 november 2008 21:25

just nu längtar ja sååå mycke efter älsklingen min. han är ute å plogar..igen!

han kom hem typ vid 10 tiden imorse, sen åt vi mysig frukost, sen gick han å la sej en stund, han gick väl upp vid halv 2 sen vid halv sex åkte han igen.

så nu sitter jag här en söndag å längtar tills imorgon så ja får träffa honom, känns som att den här helgen skulle jag kunnat jobba istället.


fan känner mej inte hel när inte vi är tillsammans..helt sjukt har aldeig kännt så här förrut. vill vara med honom 24/7..jag älskar honom såå mycke<3 jag kan inte bekriva med ord hur mycke de är!

 han är helt klart den bästa KILLEN  som finns i hela universums versum!


vi två <3 förevigt hjärtat mitt <3

Av sandra jörgensen strand - 23 november 2008 11:19

japp de hade de kommit i morse..de märkte jag för min älskling låg ju inte bredvid mej =(..stackars mej..blev ju förtvivlad..ringde honom vid kvart i nie, som tur va var han på väg hem..så de blev en mys frulle idag =).


just nu ligger han och sover..sen ska vi till sko kanonen o sko punkten å kolla om ja hittar ett par vinter skor =)..sen ska vi hjälpa mamma å hämta en bokhylla hon köpt =) skit snygg, den kommer passa perfekt i deras vardagsrumm! 


sen så ska vi handla lite på maxi..sen blir de hem å laga taco gratäng, sen ska lovley ut å ploga/sanda igen =/...sen ska ja & herkules träffa lollo å saito å gå ut i snön å leka igen =)....


kl 8 idag e de de bästa pogrammet =) ENSAM MAMMA SÖÖÖKER =) sissta avsnittet idag juue =(..


p&k/s

Av sandra jörgensen strand - 22 november 2008 20:35

ja de va de idag när jag å grisen träffade lollo å saito i snön..va ute i ungefär en timme å en kvart. hahaha vi gick vilse oxå =)..men vi hittade hem till slut ;D. de gick skit bra med saito å herkules idag..dom busa förfullt =)


men de roligaste på hela dagen var ju så klart när HJÄRTAT kom hem <3

han kom hem vid halv sex..senare än väntat men ändå...sen drog vi till oden å handlade kebab tallrik till honom sen till varres å köpa en kyckling sallad till mej..varres e bäst ;D


sen efter maten så blev de bastu...så skönt för ja frös som...ja jag vet inte vad.


ska följa med älskling å sanda se =) ska bli lite kulit.

sen blir de såååååååvvvvvvaaaaaa!


sov gott.


P&K /S.

Av sandra jörgensen strand - 22 november 2008 14:36

jupps de ska jag å grisen snart! vi sitter bara å väntar på saito och lollo..sen ska vi ut å busa i snön som vi älskar!


kommer lägga in foton sen.


P&K/S

Ovido - Quiz & Flashcards