Alla inlägg under november 2008

Av sandra jörgensen strand - 22 november 2008 11:29

å de e så skönt.


vaknade i morse av att älskling inte låg bredvid mej i sängen =/..kollade ut genom fönstret å där låg de massa med snö. så då förstog ja att

han är ju ute å plogar/saltar. så jag gick upp, gick ut med grisen å sen gjorde jag en varin leverpastej macka till oss å satte mej å kolla på tv:n.

de är tur att jag har herkules..då e man aldrig ensam iallafall <3.


får se när han kommer hem..saknar honom väldans mycke, vill ju vara med honom nu när vi e lediga lixom.


ikväll vet jag inte vad som händer å sker =/..de beror ju på när lovley kommer hem oxå..väntar på att sofie ska ringa upp, kanske ska leka med henne idag, eller så stannar ja bara hemma å myser med grisen å kollar film.

 hoppas ni får en bra dag i snön nu ;D de ska ja ha iallafall =)


P&K / S

Av sandra jörgensen strand - 21 november 2008 15:28

ikväll blir de ute middag med världens bästa kille å hans kusin cissi o hennes kille jesper. jesper fyller nämligen år =)


så GRATTIS jeppe! hoppas du får en trevlig kväll med de bästa sälliset ;D


de blir en överaskning vart vi ska äta..för de har dom inte sakt än =)..så de ska bli spännande =).

 snart ska ja å lovley in å basta..ska bli såååå skönt, sen blir de att fixa sej lite =)


sen ska vihem till cissi o fika..sen bär vi av hem å myser å gosar i MASSOR!


igår va vi hos mamma å pappa å åt dom godaste pankisarna i världen =) MMMMMMM tack mami <3


ne nu ska ja fixa lite

P&K /S

Av sandra jörgensen strand - 19 november 2008 14:42

idag ska jag se på desperata hemmafruar=)..missade de igår så ja ska se de på datan sen hade jag tänkt! ska lägga mej å vila en stund med grisen hade ja tänkt, tills mitt hjärta ringer, för då börjar jag med maten =)


mackaroner å korv blir de idag! de va länge sen.


P&K /S

Av sandra jörgensen strand - 18 november 2008 20:40

vaknade i natt av att mina bihålor höll på att sprängas =(..gjorde sååå ont!

 men men pallrade maj iväg till jobbet ändå.


vill bli frisk så ja å min kära mamma kan börja träna =)..de ska bli kul å skööönt om inte annat. simma nån dag i veckan oxå  =)


sen måste ja ju säga GRATTIS tessan till körkortet! stolt över dej <3


sen kära kusin..saknar dej, du varken svarar eller ringer mej, inte skriver du tillbax på fejjan heller =;(..har jag gjort nått? har de hänt nått? du vet att du kan prata med mej! älskar å saknar dej bejbi<3<3<3<3


ha de gött

P&K /S.

Av sandra jörgensen strand - 17 november 2008 22:28

så himlans bra film..gud va ja älskar både ettan å tvåan, har precis sett 2, grymt bra!


ja nu vill ja att snön ska komma =/..tänk att få åka pulka =D...jiiipie.

kasta snöbollar till herkules..å gud va ja längtar! hoppas snön kommer innan min födelsedag iallafall!


ne nu ska ja sova, e grymmt seg å trött. måste va pigg å allärt imorgon på jobbet =/..


P&K /S

Av sandra jörgensen strand - 17 november 2008 16:27

jupps ska hämta min jacka hos bella idag, den har varit där i typ 100 år, så nu är de dax att hämta den.


måndag idag..vaknade när klockan ringde..öppnade ögonen å va sjukt förkyld =/..inge kul alls, eftersom ja å min mamma ska börja träna denna vecka =(..sååå typiskt, men vi får hoppas att de är borta snart =)


ska få min fina jacka nästa vecka förhoppnings vis =)..längtar!


blir varres idag =) mummms..kyckling sallad! som vanligt ;D


jaja vi höres sen =)


P&K /S

Av sandra jörgensen strand - 16 november 2008 11:22

idag kommer svärmor,jenny,mamma,å pappa!

de ska bli sååå mysigt <3 så nu håller vi på att städa så de e fint när dom ska komma. de blir kött å rössti(vet ej hur de stavas)..å feta ost sallad så klart!


igår när ja stog i duschen..så kom markus in å börja skrika: aa jag skjuter deeej..så rök han i draperit å spruta ketchup på hela mej =D  hahaha tyckte de va lite roligt!!!! de låter kanske inte så kul men de va de iallafall...!


idag kl åtta är de ensam mamma söker ...de e de bästa på söndagar!


ne nu ska ja fortsätta städa lite.

P&k/S.

Ovido - Quiz & Flashcards