Alla inlägg den 8 november 2008

Av sandra jörgensen strand - 8 november 2008 11:16

igår va de fredag..å ja hadde super kul!


efter jobbet åkte ja hem å började städa å fixa..sen vid sex tiden kom sofie,emmy å emelie. vi tog en mintu med oboy å grädde å snacket började=)

vi prata i munnen på varandra =) jag tror ingen hadde lust att äta min kyckling sallad jag hadde gjort,men äta måste man så alla pinade i sej lite mat..sen blev de dricka igen =)...vi gjorde inte så speciellt mycke men jag hadde skiiit kul iallafall, sen kom emmys å emelies kompisar över en stund alex å tony..riktigt trevliga prickar=)..sen kom min underbara kille hem oxå från sin firma fest..satt en stund med oss sen palla han inte lyssna på vårat tjatter så han gick in å kolla på tv istället=)


sen blev de sent å alla va fulla å glada så då drog alla hem =)

 lyckad kväll iallafall:tack tjejer för en underbar kväll..älskar er<3


idag e de lördag..sååå skönt! ska nog åka upp å sola sen tänkte ja..medans älsklingen jobbar. sen drar vi till IKEA å in handlar dubbel dun täcke =) äntligen=) sen blir de mys kväll hemma med god mat å massa gott.


sen imorgon: söndag e de ju farsdag...så då drar jag,älskling,pappa å mamma till heron å käkar å kollar bio..ska bli myyyyys <3


jaja nu ska ja plocka undan lite här =).


ha en bra dag idag mina små gullisar=)


Ovido - Quiz & Flashcards