Alla inlägg den 22 november 2008

Av sandra jörgensen strand - 22 november 2008 20:35

ja de va de idag när jag å grisen träffade lollo å saito i snön..va ute i ungefär en timme å en kvart. hahaha vi gick vilse oxå =)..men vi hittade hem till slut ;D. de gick skit bra med saito å herkules idag..dom busa förfullt =)


men de roligaste på hela dagen var ju så klart när HJÄRTAT kom hem <3

han kom hem vid halv sex..senare än väntat men ändå...sen drog vi till oden å handlade kebab tallrik till honom sen till varres å köpa en kyckling sallad till mej..varres e bäst ;D


sen efter maten så blev de bastu...så skönt för ja frös som...ja jag vet inte vad.


ska följa med älskling å sanda se =) ska bli lite kulit.

sen blir de såååååååvvvvvvaaaaaa!


sov gott.


P&K /S.

Av sandra jörgensen strand - 22 november 2008 14:36

jupps de ska jag å grisen snart! vi sitter bara å väntar på saito och lollo..sen ska vi ut å busa i snön som vi älskar!


kommer lägga in foton sen.


P&K/S

Av sandra jörgensen strand - 22 november 2008 11:29

å de e så skönt.


vaknade i morse av att älskling inte låg bredvid mej i sängen =/..kollade ut genom fönstret å där låg de massa med snö. så då förstog ja att

han är ju ute å plogar/saltar. så jag gick upp, gick ut med grisen å sen gjorde jag en varin leverpastej macka till oss å satte mej å kolla på tv:n.

de är tur att jag har herkules..då e man aldrig ensam iallafall <3.


får se när han kommer hem..saknar honom väldans mycke, vill ju vara med honom nu när vi e lediga lixom.


ikväll vet jag inte vad som händer å sker =/..de beror ju på när lovley kommer hem oxå..väntar på att sofie ska ringa upp, kanske ska leka med henne idag, eller så stannar ja bara hemma å myser med grisen å kollar film.

 hoppas ni får en bra dag i snön nu ;D de ska ja ha iallafall =)


P&K / S

Ovido - Quiz & Flashcards