Alla inlägg den 3 november 2008

Av sandra jörgensen strand - 3 november 2008 21:21

imorse när ja vaknade så hade jag världens VÄRSTA huvud VÄRK!!

jag visste inte om ja skulle skratta eller gråta =/

men bet mej i tungan, snyfta in tårarna å gick till jobbet!


väl på jobbet va ja seg å hade ont i skann =/...men men ja kämpade på tills dagen va slut =)


sen väl hemma så tog ja de bara lungt å mös med vovven min <3

älskade kom hem sent idag..igen =/..bläää de är så tråkigt när han kommer hem sent..men men de är ju bra att han känar lite pengar ju..nu när jag har vart hemma så länge oxå.


imorgon tisdag blir de solning med min kära mamma <3 sen efter jobbet blir de farsta med jenny..ska köpa älsklingens ena julklapp =)..han kommer bli såååå glad för den.


jaja nu ska ja hoppa in i duchen sen sova=)


så sov så gott alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards