Alla inlägg den 10 november 2008

Av sandra jörgensen strand - 10 november 2008 21:28

nu ska ja borsta tänderna gå ut med hundarna och gå å lägga mej i sängen å titta på ensam mamma söker! har väntat sen i morse på de här =)


så god natt alla så hörs vi imorgon..sov så gott!

Av sandra jörgensen strand - 10 november 2008 18:27

ja nu har ja städat å de är fint i huset igen =)


vi ska in och basta snart..gud så skönt i de här höst rusket *burrrrr*

sen blir de att titta på färjan =) håkan e ju bara så rolig att titta på..han gör ju bort sej sj hela tiden =) haha!! ska snart ut med hundarna...jusdet..vi är hund vakt åt söta lilla vicky..anneli, björn å barnen dom flydde landet..till yurkiet, så nu ligger dom och badar å solar medans vi fryser ihjäl och blåser bort!

 har ringt min kusin idag..men har inte fått något svar =/...men ska prova igen om ett tag. får se om de blir en tjej dag som vi brukar ha i veckan..eller om dom små liven ska göra nått annat =/..vi får se hur de blir.


GUD VA JA LÄNGTAR TILLS JA FYLLER ÅR OCH TILL JULAFTON!!!!!!!!

haha är fortfarande som ett litet barn när de gäller födelsedagar o julen =D

kommer nog aldrig växa upp!!!! jag och mitt hjärta ska fira vår första jul tillsammans de ska bli såå mysigt! vi ska först hem till svärmor och till jenny å hjärtats mormor kommer oxå hit från finland =) de ska bli skojjigt, så vi äter middag med dom å kollar kalle där..sen fika. sen bär vi hem till mina kära föräldrar där farmor, faster, farbror, kusinerna å alla hundarna är..så är vi där hela långa kvällen...ska bli sååå mysigt. längtar sååå..

jaja jag ska sluta skriva nu...ni har säkert sommnat redan ;D....


ha en mysig kväll med massa ljus o massa filtar o kuddar =)

Av sandra jörgensen strand - 10 november 2008 14:35

igår va de söndag...och farsdag =)

vi var som sagt på heron å kolla bio och åt cp goooood mat!


mamma å jag kollade på patrik 1,5..så jävla bra! ja grät många gånger i den filmen=(..den va lixom fin på nått vis <3 ajja jävligt bra.


pappa å hjärtat kollade på bond filmen. blää så himla tråkiga filmer så man spyr! men dom tyckte den va okey.


maten ska vi inte prata om..den va sååå GOOOD! de va grillbiff med pommes å stekta grönsaker med bea....MMMM!

 lyckad å mysig dag med mina päron..hoppas pappa hade en bra farsdag <3.


idag e de måndag..å jag har jobbat =) har gått bra idag..slutade tidigt, jävligt skönt!

 så idag ska ja dammsuga å sätta på en tvättmaskin sen kolla på one tre hill sen på 2 1/5 men sen på färjan..så jävla bra program <3


skriver senare.

hare bra så länge =) 

Ovido - Quiz & Flashcards