Alla inlägg den 2 november 2008

Av sandra jörgensen strand - 2 november 2008 14:23

ja de har jag och älsklingen varit idag! vi har krattat hela vår gräsmatta och fixat till utanför vår dörr där de stått massa onödigt skit, så nu e de fin fint där ute =)

vi ska åka nån dag å kolla efter fina ljuslycktor man kan ställa utanför så de blir riktigt fint. i vår ska ja fixa massa fina blom rabatter vid vårt hus!


vi tog en liten paus å drack varm oboy och åt pepparkakor =)


herkules vart överlycklig när han fick va ute och jaga husse när han åkte en mini traktor fram och tillbax på gården...hahaha han e ju bara fööör söt!


ikväll ska jag,älskling,mamma å mormor åka till skogskyrkogården å tända ljus för våra nära å kära som gått bort =/ <3. de e så himmlans vackert med alla ljusen som är tända!


ne nu ska ja titta lite tv =)

massa pussar/S

Av sandra jörgensen strand - 2 november 2008 10:24

idag e de kyligt ute, men väldigt fint väder. de blir nog till att åka till ängen med grisen idag å kasta massa boll till honom!


imorse fick karln min åka ut å sanda i hammarby..han hadde tur som inte behövde åka ut kl 3 eller 4 imorse =)


sen när han kommer hem åker vi till ängen, sen vet ja inte riktigt vad vi ska hitta på, jag skulle villja åka till centrum å kolla vinter jacka..man fryser ju ihjäl i min korta everest jag har nu =(.


igår va vi på folkreace..FY FAN va de va kallt ska ni veta..höll på att frysa ihjäl! sen va vi hos mami o papi..GUD va vi hade de mysigt..de va förätt med rostade skagen mackor, till varm rätt blev de oxfele med potatisgrattäng och fetaost sallad, till efterrätt blev de varma jordgubbar med vaniljglass =), de va ju bara sååå gott!

sen kollade vi på yrrol..den filmen är ju bara så KUL!


sen åkte vi hem å slockna som stockar alla 3 =D.


skriver lite mer senare =)


p & k sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards