Alla inlägg under oktober 2008

Av sandra jörgensen strand - 31 oktober 2008 19:44

äntligen har ja fått lite mat i magen =)

de blev en kyckling sallad med feta ost i standard på varres ;D


nu blir de film Himlens Hjärta heter den.


så vi höres imorgn.

ha en fortsatt trevlig fredags kväll!

Av sandra jörgensen strand - 31 oktober 2008 19:44

äntligen har ja fått lite mat i magen =)

de blev en kyckling sallad med feta ost i standard på varres ;D


nu blir de film Himlens Hjärta heter den.


så vi höres imorgn.

ha en fortsatt trevlig fredags kväll!

Av sandra jörgensen strand - 31 oktober 2008 18:14

nu e kl kvart över sex..å ja e skiiit hungrig!

älsklingen slutar nog när som hälst skulle ja tro, han hadde sin sissta kund halv sex.


jag har nog inte gjort nått som jag skulle idag utom att städa, för de har ja gjort..men de har ja lixom gjort lite under hela dagen...nu e ja klar med städningen iallafall..asså jag vet värkligen inte vad jag har gjort hela dagen=)..HAHAHAHA! typiskt mej ;D


men vi hörs sen då!

puss

Av sandra jörgensen strand - 31 oktober 2008 14:35


när ja va yngre hade jag hur MÅNGA vänner som helst. okey de va ju inte så många som va "riktiga" vänner , men man hade alltid någon.

ju äldre ja har blivit å ju mer problem jag har haft i mitt liv..så har alla bara försvunnit. de har hänt mycket i mitt liv som jag bara skulle villja glömma förevigt!! men de går inte gjort e  gjort som alla säger.


jag vill tacka mina RIKTIGA vänner som alltid har stöttat mej, funnits där för mej, och som älskar mej för den jag är, ni betyder så himmla mycke för mej jag hoppas ni vet att jag alltid finns där för er oxå..vad det än gäller. jag älskar er av hela mitt hjärta <3

tack mina älskade NI VET VILLKA NI ÄR<3

Av sandra jörgensen strand - 31 oktober 2008 12:13

å de är sååå skönt!

har längtat efter fredag hela veckan..hahaha vem fan gör inte de =S???

men mej borde de inte spela någon roll..eftersom jag har ju varit hemma i 2 veckor nu,men de e ju de att ingen har ju vart hemma..för alla har jobbat/vart i skolan..så ingen har ju kuna lekt med lilla mej =/ de har vart lite sorgligt!...


men iallafall jag ska snart börja städa hade ja tänkt..haha de finns ioch försej inget att städa men iallfall,man kan ju iallafall dammsuga å damma lite ;D

sen senare blir de nog vaskos..med lite cider å så =)..men de får vi allt se.


imorgon blir de folkreace med lovley, sen mys middag med mami o papi <3


tack för middagen igår jenny penny..den va super goood! pussar på dej gullunge<3


nästa fredag blir de tjejkväll..de blir antingen ollan eller ribbypizzan =)

va ju 100 år sen ja va på pizzan ;D


jaja nu ska ja börja fixa iordning allt!

pussen o kramen.

Av sandra jörgensen strand - 30 oktober 2008 18:17

idag har ja värkligen saknat mitt hjärta =(..de känns som att de gått 1000 år sen ja såh honom! ne gud nu får han ta å komma hem till mej. han är värkligen min dagliga drog som jag måste ha för att överleva!!! du är mitt liv hjärtat, jag älskar deg förevigt<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



idag har emmy o emelie vart här..har haft mys pys å bara snackat massa med skit..de behövde ja kännde ja! med dom två fillurerna kan man värkligen alldrig ha tråkigt, dom e ju helt sjuka i huvet ;D fast på ett bra sätt så klart. älskar er 2 så mycket<3<3<3<3


träffade jenny o tessan oxå en stund...de va skojsigt. ja å jenny bestämde att vi skulle ta en fre eller lör å käka hos henne, föra lite basta sen dra ut =)

de ska bli skoj =D


sitter å väntar tills vi ska hem till svärmor å jenny å äta maaaat!!! håller typ på att dööö av hunger juue =/...kärleken min va tvungen att jobba över idag.


imorgon blir de tacos här hemma å nån cider med tjejerna..beror på hur mitt j*vla huvud mår..har mått så himlans bra hela dagen idag, men nu fram mot 4 tiden så kom huvudvärken tillbax =S...bliiiir tokig snart!


jaja hoppas de blir bättre imorgon..eller irättasagt att de FÖRSVINNER FÖR GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ha de bra alla, imorgon e de fredag! skööönt. pusssssssssssssssss

Av sandra jörgensen strand - 30 oktober 2008 10:04

 ja de är så underbart att vakna å inte ha ont i huvudet =D! man blir rent utav lycklig! idag har ja inte hunnit med så mycke, jag har ätit frulle,vart ute med vovven min å tittat på en film. eller när ja tänker efter är de ganska mycke endå ju, kl e ju bara 10 =).


idag bjuder inte dagen på så mycket (tror) jag.


jag skulle åkt hem till min kära kusin men så blev de ju inte =(..kom på igår kväll att mitt buss kort gick ut i tisdags =/..å älskling jobbar inte hemma idag, så ja kan inte ta mej någon stans =(..jag hoppas mina kära pluttisar orkar åka hit en sväng å kolla film eller nått <3 ska ringa dom vid 11 tiden iallafall =).


sen senare ska ja å älsklingarna hem till svärmor å äta raggmunkar, mumms =). de ska bli gott, sen blir de basta så klart oxå.

sen hem till sängen å gosa ner sej å sova skulle ja tro.


men jag uppdaterar vad som händer senare ;)

puss på er!

Av sandra jörgensen strand - 29 oktober 2008 20:13

har precis vart inne å duschat..så skönt.


haha sitter å tittar på bonde söker fru,de e ju så himla kul de pogrammet så man dör..ja tycker vissa av dom e så pinsamma men ändå så söta på någe vis =D.

har inte hittat favvoriterna än men de kommer nog om någon/nogra gånger.


jaja nu ska ja fortsätta titta på de =)


pusspuss.

Ovido - Quiz & Flashcards