Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av sandra jörgensen strand - 5 oktober 2008 16:16

i fredags efter jobbet åkte jag å lingen å herkules upp till dalarna..vi åkte vid halv fem å vi var framme vid kvart över 8.


fan va mysigt vi haft..badat bastu,äldat massa träd å grillat korv på öppen eld...jag trivs så himla bra med alla i has släkt..jag älskar dom av hela mitt hjärta..jag HAR värkligen den BÄSTA killen med den BÄSTA familjen<3

är så himlans lycklig med dej markus salander<3

nästa helg firar vi ett år!!!..ska bo på hotell i stan å bara gå å mysa i stan å äta god mat..sen på kvällen blir de vin å bubbel bad på rummet<3

ååå längtar redan<3


nu är vi hos mamma å pappa...ska äta här idag igen =)..men dom åker ju imorgon =D..mormor ska oxå hit å äta..ska bli kul att träffa henne..va såå himla länge sen.


jaja nu ska ja sätta på mej ett par andra byxor, mina mjukisar är heeelt blöta efter promenaden i regnet med vovvarna.


ha en bra kväll..skriver kanske nått ikväll!


puss33

Ovido - Quiz & Flashcards