Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av sandra jörgensen strand - 9 oktober 2008 15:25

ja de e jag faktiskt.


först har jag världens finaste å underbaraste kille som jag gör allt för å han gör värkligen ALLT FÖR MEJ! DE KALLAR JAG KÄRLEK I HÖGSTA GRAD!

han är helt klart den bästa killen som finns<3<3<3<3<3


sen har ja världens BÄSTA MAMMA O PAPPA!  som alltid har stöttat mej vad de än gäller!dom e dom bästa,älskar dom av hela mitt hjärta<3<3tack för att ni finns här mina älskade föräldrar<3<3<3<3<3ni är bäst!


sen har jag emmy o emelie...åå ni är ju bara fööör underbara! de finns inga ord som kan beskriva hur mycke ja älskar er..de e sjukt mycke.skulle inte klara mej utan er..haha gud va jag skulle ha tråkigt då<3

vi 3 förevigt mina hjärte gull<3


sen har jag världens bästa mormor o farmor som e helt klart dom coolaste o snyggaste som finns =D..älskar er massvis<3<3<3<3


sen har jag världens bästa madde,kristoffer,nova o keyla som bara e sååå underbara.jag älskar er alla så mycke,å ni har alltid funnits/finns här för mej!älskar att umgås med er<3<3<3


hela släkten min är bara fööör underbar...jag älskar er alla sååå mycket<3<3<3


svärmor min..man kan inte säga mer än underbar! du är helt klart bäst!älskar dej<3


jenny penny...de finns ju inga ord som kan beskriva dej...för du är du..å de är jag så lycklig över..tack för att du finns i mitt liv gumman,love you<3<3


ALLA MINA ÄLSKADE,NI GÖR MITT LIV VÄRT ATT LEVA 1000 GÅNGER OM<3!

Ovido - Quiz & Flashcards