Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av sandra jörgensen strand - 8 oktober 2008 09:28

idag e de onsdag å de är en bra dag idag!


har lite ont i huvudet idag me..men de går bra ändå,de ända jag är orolig över är att jag ska få ett sånt där annfall igen =/


idag ska ja första träffa min´underbara kusin o emelie,vi ska sooola! ska bli så sköönt!...innan de kanske jag ska upp till haninge centrum å köpa en mys dress jag sätt där!

sen bär ja hem till kusinen å slingar hennes hår.


sen efter maten blir de hem till madde å kris...killarna ska spela badminton å madde ska hjälpa mej med mitt hår idag,ska bli spännanade å se hur de blir =D.


ne nu ska jag lägga mej i soffan å vila en stund innan jag börjar tömma diska maskinen å stoppar i allt annat skit.


jusdet måste ju bara säga att jag har inte rökt på en och en halv vecka idag!!!!så STOLT!


massa pusssar till er mina vänner<3333

Ovido - Quiz & Flashcards