Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av sandra jörgensen strand - 7 oktober 2008 19:44

å jag sitter å väntar på hjärtat mitt,han jobbar fortfarande =(..

ska kolla på uggly betty kl 8 sen kl 9 är de desperata hemmafruar =D..vet inte hur de stavas på engelska=)


imorgon blir de av att vara hemma..ska sola me kussen sen blir de bara lungt!


jaja nu orkar ja inte skriva mer..har skiit ont imagen =/...just nu har ja otur med min kropp känner ja..först va ja sjuk en vecka,sen hände de här..vaknar väll upp i veckan å väger 159 kg eller nått =/.


jaja hoppas ni alla mår bra iallafall.

pussar<3

Av sandra jörgensen strand - 7 oktober 2008 10:36

ja de va det igår =(...


jag va på jobbet med den nya tjejen som jobbar istället för mamma,eftersom hon är i cypern!

allt började bra..men väl på den sissta butiken...först svimmade jag en gång,sen höll ja på svimma en 2 gång,men satte mej ned så ja inte skulle falla,de började svartna för båda ögonen..sen såg jag ljusa pricklar som fladdrade förbi ögonen hela tiden..de va så himla läskigt...ringde markus å frågade honom om han kunde hämta mej i vh när ja hade slutat för ja va så rädd att jag skulle svimma igen. men så blev de inte..han fick komma till akuten i södertälje...där låga ja i sängen med slangar i armarana å spydde som en gris...usch!..jag kom in till akuten vid 11 tiden sen fick jag åka där ifrån vid 5 tiden..med den srägande huvudvärken å den tomma magen...kunde inte äta nått jag bara spydde o spydde!..kunde inte ens dricka vatten de kom oxå upp lika fort...men doktorn konstaterade iallafall att jag åkt på migrän..FYFYFYFYFY FANFANFANFAN! de gör så himmla ont å man mår piss,men fick iallafall medecin tills nästa gång jag får ett annfall.

idag mår ja bättre men mår illa o har lite ont i huvet.


de är så typiskt att allt sånnt här ska hända när mamma inte jobbar...så tror inte min chef är så jätte glad på mej just nu.men de skiter jag i just nu,tänker må bra innan jag jobbar,så jag inte får en till attack.


sen måste jag säga TACK TILL MITT UNDERBABA HJÄRTA SOM KOM SÅ FORT HAN KUNDE TILL MEJ Å SATT DÄR MEDANS JA SPYDDE O BABA SÅV..SEN BÄDDADE NER MEJ I SÄNGEN OCH SLÄCKTE NER HELA HUSET SÅ DE VA KOL SVART.TACK ÄLSKLING DU ÄR BÄST I VÄRLDEN,OCH PÅ LÖRDAG SKA VI BO PÅ HOTELL Å MYSA DU O JAG FÖR DÅ ÄR DE ETT ÅR FÖR OSS<3<3<3<3


kram på er alla<3

Ovido - Quiz & Flashcards