Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av sandra jörgensen strand - 2 oktober 2008 19:58

jag måste ju bara få säga att jag har världens bästa kille!!!

han är den underbaraste,snällaste,finaste,snyggaste å charmigaste som finns!

han finns alltid vid min sida vad de än gäller,han ställer alltid upp!

han är min soulmaite! vi är som gjorda för varandra. nu när ja träffat honom så vet jag hur de är att älska på riktigt.nu vet jag vad riktig kärlek är<3

han har gjort mitt liv till de bästa i världen..en kille som min älskade markus är svår att hitta. men jag har värkligen haft turen på min sida!


du ska veta att jag älskar dej mer än allt på denna jord,jag lever för att älska dej hjärtat mitt!du är de bästa som finns!du och jag förevigheters evigheters evigheter<333

Av sandra jörgensen strand - 2 oktober 2008 18:15

ja tänk er jag fick min fina rosa mobil...tack mamma o pappa ni e dom bästa som finns.gud va glad ja e =D...nu behöver ja inte skämmas mer..nu vill jag alltid sitta i telefonen å prata =D...hahah va töntig man e igänligen..men fan,mobilen e ju typ ens liv!


å imorgon blir de nog en ny digitalkamera..längtar!..min e heeeelt cp-skadad..sen tappade jag den i golvet på fyllan =)..så batteri luckan e ju paj =/...så får vi se om ja har en imorgon efter jobbet =)


ja imorgon bär vi av till dalarna..ska bli så skönt att få lite frisk luft..gud älskar värkligen de där stället..ingen tv..inget  rinnande vatten..man lever värkligen som förr i tiden,skiit mysigt!


ja som ni förstårså ska ja pallra mej iväg till jobbet imorgon =)..äntligen..konstigt nog ahar ja saknat jobbet,å mamma såklart<3

man blir ju deppig av att vara hemma förlänge.


sen måste ja ge en applåd till mej sj som varit rökfri i hela 5 dagar..*klappklappklappklappklapp* tack så mycke,tack,tack =D


nu sitter jag å väntar ppå att min älskling ska ringa..så vi kan beställ gooda maten från oden =) godaste maten ever<3


jaja nu ska ja dricka upp min varma(men har hunnit bli kall nu)oboy...


höres senare..pussar till er från mej<3

Av sandra jörgensen strand - 2 oktober 2008 15:32

ja de gör ja nu...jag hoppas jag får en ny mobil idag..pallar inte med min jävla tegelsten läängre...vågar ju knappt ta upp den ur fickan när de ringer lixom =S.....skandalllllllllllllllll!!!!

hoppas mamma e på bra humör idag..de borde hon vara eftersom dom åker ju till cypern på måndag..då kanske hon e lite generös <3 man får ju hoppas på de bästa!!!!


ja idag har ja städat lite..suttit vid båda burkarna...satt på en tvätt maskin..å målat klart de röda på hönshuset =D..gud så duktig jag e.

sitter å väntar på mor min,att hon ska ringa å säga att hon e på g hemmåt..då drar ja till VH å solar 20 min..ska bli nice! sen blir de ja förhoppningsvis centrum kolla mobbe å sen hjälpa mamma att handla lite saker tills dom åker..solkräm å sånt.

sen blir de väll till att hjälpa henne med vovvarna så hon slipper gå ut med dom..hon har ju faktiskat vart å jobbat så de e de minta ja kan göra.

sen vänta på karln min som ska komma med ODEN mat till oss..han ska jobba typ till halv sju sen drar han raka vägen till ODEN sen hem till mamma o pappa.


ska kolla hockeyn ikväll oxå..djuargården mot.....ja jag kommer inte ihåg villka de va mot..men hoppas dom vinner iallafall<3


nu har ja babblat på så mycke så ja sj inte skulle orka läsa allt jävla dravel ja skrivit =D..men hoppas ni orkade de iallafall.


skriver senare puss å adjö..


ps.håll tummarna för mej med ny mobbe ;D



Av sandra jörgensen strand - 2 oktober 2008 11:33

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: älskling o vovven
Såg dig gråta: älsklingen
Fick dig att gråta: ciggen
Fick dig att börja skratta: älsklingen
Du gick på bio med: lovley
Du gick på stan med: mamma
Skickade ett e-mail till dig: mamma
Skickade ett sms till dig: tessi

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:  ja till markus<3
Bråkat med ditt husdjur: haha ja många gånger
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nee

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: ja
Danmark: japps
Finland: jaa
Island: ne
England: nee
USA: nopp
Frankrike: nejj
Italien: nopp
Grekland : jaa
Schweiz : nehe
Thailand: ne
Kanada: neej




ÖVRIGT:
Vad är du mest rädd för: Spindlar,ormar å alla små kryp =/
Vart vill du gifta dig: utomhus vid en sjö!
Vem hatar du verkligen: inte värd att nämna här!
Varit kär: Ja just nu i lovley
Kör du bil: nee
Har du ett jobb: Jaa
Gillar du att ha folk omkring dig: hatar att vara ensam
Är du ett hälsofreak: nja upp o ner!
Är du ensam nu: ja =(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: i kissed a girl and i like it!
FAVORIT:
Rum i huset: alla!
Typ av musik: gillar typ all musik just nu =)
Parfym: vnilla!

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nee
Köpt nånting: neej
Varit sjuk: ja feber o hals ont!
Sjungit: jämt =)
Sagt "jag älskar dig": Ja
Träffat någon ny: eee va!
Saknat någon: jaaa!
Kramat någon: älskling
Pussat någon: Aa
Ätit någonting: macka!

Av sandra jörgensen strand - 2 oktober 2008 10:49

idag e de torsdag å jag hade sviin ont i halsen när ja vakna =(..vill int va sjuk mer!.nu får de va bra tycker jag.men de börjar försvinna nu iallafall.har väll snarkat eller nått ;D


idag har ja tänkt att dra å sola..sen måla klart höns huset så vi kan få hönorna nån gång!..sen senare ska ja å lingen dra hem till amma o pappa å äta lite ODEN mat ;)..dom drar ju på måndag..till cypern..vill ME JU!..men dom förtjänar en skön å lugn semester.så idag blir de en liten ha de bra rese middag =)..för hinner inte träffa dom i helgen,ska ju upp till dalarna med älskling å några i hans släkt,ska bli skojj =D.


vet ni...jag kanske ska få en ny mobil av min mor å far..en rosa sonny eriksson<3<3<3<3


kanske kan få mamma att gå upp idag å titta på den =)

så håll tummarna för mej =D!


ja nu ska ja gå å göra lite te..å kanske lite druvor oxå =)hare så bra så hörs vi ikväll....pussar<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Ovido - Quiz & Flashcards