Alla inlägg under februari 2009

Av sandra jörgensen strand - 16 februari 2009 16:58

japp idag e han hemma igen =)


dagen började med ett samtal från världens bästa kille <3

åkte å jobba..slutade kl 11 =) sååå skönt..älskling hämtade mej hos mamma o pappa.

sen började myset massa pussar o kramar <3

vi drog till maxi o handlade massa frukt o så..sen hem å jag fick en alla hjärtansdag present..ett jätte fint guld halband med ett hjärta på <3 sååååååå fint! tack hjärtat du e bäst!


ne nu ska jag hjälpa till med maten å mysa massa <3


pussokram S.

Av sandra jörgensen strand - 15 februari 2009 18:58

ja nu har en hel helg gått igen..de går ju så himlans fort tycker jag.

 jag har spenderat min helg med världens bästa kusin å hennes ur gulliga bästa vän. på fredagen så käkade vi tacos å bara mös en masa.fick även agera som små rädda "barn"..de knackade nämligen på dörren när klockan va oo:10 på natten..fan va vi blev rädda..vi sprang in i sovrummet å la oss på golvet medans vovven skällde sej hes å visade tänderna till dörrn..de kom ungefär 5 knackningar (bankningar)..sen blev de tyst då gick vi och drog ner persiennerna å gardinerna i hela huset..(bor i hus ej lägenhet)..sen blev inget toa besök änsamt =D


sen på lördag blev de en promenad till emmy..där käkade vi lunch å kollade tv..d va ju alla <3dag. så pirre körde hem oss till mej igen så började vi laga mat som bestog av..kött, potatisgratäng o vitlöksbröd mmmums!

sen på kvällen blev de lite choklad o vindruvor..kollade även på en skräckis. sen blev de mest prat å flamms =)


idag sovar ja hos mina kära föräldrar..å imorgon kommer mitt hjärtegryn äntligen hem från finland =D fan va ja ska krama å pussa sönder honom! älskar å saknar honom sååå mycke! hoppas han ringer snart!


ikväll blir de beck med vindruvor =) mummms!

jaja nu ska ja hoppa ner i duchsen har precis vart ute med världens bästa hund..så e lite kall.


ha de gött puss o kram s.

Av sandra jörgensen strand - 9 februari 2009 17:48

japp vi vannnn över finnarna =D *lycklig* !

jag,älskling,mamma,alex(kusin),svärmor å jenny va på sverige-finland igår på globen =)..va skit trevligt..å ännu trevligare va de när sverige vann!!!!

killen å hans familj e ju finnar så de va kul!!! sen efter de drog vi till viking å käka..fan dom har skit god mat där, men mycke alkisar oxå =/...men dom störde ju inte oss.


idag måndag...blää..men har haft en riktigt skön dag idag så aka inte klaga. fick brev från huddinge sjukhus idag =)..de blir ultraljud den 14 april *lååångt kvar*..men men nu har man tiden å nått att se iframemot =D


på torsdag åker mitt hjärta till finland =;( *vill inte* hans farmor ska ju begravas. får inte fira alla hjärtansdag med honom =;(..BUUUUHHHU!!!

men vi ska fira helgen efter istället, för då ska vi se body holly med brolle =)...så de blir till att äta middag på en mysig resturang sen kolla på den..sen hem å mysa massssssa <3..


istället får ja fira min alla hjärtansdag med mina två skruttisar..emmy o emelie <3 dom ska bo här med mej i helgen =) vi kommer ha såååå mysigt å skoj! va såå länge sen vi träffades så vi kommer typ babbla sönder varandra =D..jaja nu ska ja titta på lasvegas..sen unga mödrar *me like*


puss o kräm <3

Av sandra jörgensen strand - 6 februari 2009 23:33

japp fredag idag =)

har vart sjuk hela denna vecka =/ de har vart llite mindre kul kan ja säga...de ända ja gjort är att ligga i soffan å kollat film/tv, de har ju vart skönt oxå..men inte så här länge..2 dagar e skönt sen klättrar man fan mej på väggarna. i torsdags va vi på mödravården..allt gick super, jag fick en tant som hade min mamma när hon väntade mej =) de tyckte ja va skit kul faktiskt. jag fick ta blod prover,kiss prov å svara på en MASSA fråger..alla proven va jätte bra så de va super skönt =).

hon skikade en remiss till huddinge sjukhus för ultraljud om ungefär 2 månader..ååå så långt kvar!!! hoppas de går fort =)

efter de så åkte vi hem till madde o kris å barnen å käka lunch..de blev en ost å skink sallad för mej, riktigt gott. sen vid 2 tiden åkte ja å älskling å klippte oss i centrum,riktigt nöjda vart vi =)


ne nu till denna fredag =) har legat hemma å kollat tv:n sen drog ja till vh å gick en timmes promenix med herkules,lollo å saito =) riktigt skönt va de förutom att mina händer va is å att mina fötter va blöta =S. lovley va å tränade. sen efter de åkte vi hem till mormor å åt en super god middag bestående av :risotto med grönsakre i, kyckling fileer med vitlök å suuuuper god sås, till efterrätt fick vi hemmagjort äppelpaj med vanilj sås!!! sen när vi vart där så åkte vi å handlade lite på maxi...å nu e vi äntligen hemma =)


nästa helg ska mitt hjärta till finland, han farmor har gått bort så de e begravning, då kommer mina skruttfior på lördag å myser med mej å herkules =) vi ska ha såååå mysigt tjejor <3 på fredag får ja fin besök av lollo å saito <3


ne nu orkar ja inte skriva mer..ska nog gå å sussa snart...massa pussar<3.

Av sandra jörgensen strand - 2 februari 2009 18:43

så nu tänkte ja skriva lite ;D


ja just nu e ja super förkyld å trött mest hela tiden..sen har ja ju en stor å underbar sak att se framm emot..jag å min älskling ska få en liten bebis =)

jag e såååå LYCKLIG! ska till MVC på torsdag..de e lite pirrigt..har tagit ledigt från jobbet både ja å lovley, längtar så.

så nu vill ja bara att  magen min ska börja växa =)


på mornarna e de inte så kul..mår illa å i värsta fall spy =/..men de e värt varje sekund =)


ne nu ska ja fortsätta kolla på unga mödrar.


ha de bäst. puss o kram från hon som e lyckligast <3

Ovido - Quiz & Flashcards