Direktlänk till inlägg 21 september 2009

trött!

Av sandra jörgensen strand - 21 september 2009 19:38

inatt hade jag värkar...så gick upp å satte mej i soffan å kolla på tv..försökte vila men gick inte..va lite upp spelt..tänkte hela tiden..åå äntligen Skrattande..men värkarna va så oregelbundna..så gick å la mej brevid min fina älsking som sov så sött..men kunde inte sova men ja låg där iallafall å vila. sen har värkarna kommit o gott under dagen Rynkar på näsan vill ju att de ska sätta igång nu!!

 

kl 15.00 va vi på ultraljud igen..extra koll som dom kallar de i vecka 41+1..allts åg jätte bra ut..å lillen väger omkring 3643 g <3 åååå vad vi lääängtar efter dej hjärtat <3

 

när vi kom hem så åt vi middag köttbullar o mackaroner..mummmms! sen gick ja å ruffe ut å kasta boll..gud han e värkligen världens LYCKLIGASTE hund när vi kastar boll Skrattande.

 

har kollat unga mödrar..älskar den serien..den bästa som sänds på tv just nu..men undrar vart de nya avsnitten på torsdagar tog vägen Obestämd..jaja!

 

ne nu ska ja vila min arama rygg!

 

ha de bäst! kramar sandra.

 
 
Ingen bild

emelie

21 september 2009 22:13

hej sötnos.. oh snart är det din tur tror det kommer sätta igång när som nu gumman.. Du får inte glöma att skicka iväg ett sms när de är dax gör ett sms klart på mobilen som bar aär att skicka iväg haha.. ja sitter här med mina förvärkar som kommer och går bläää längtar tills ja får min bebis också men det är ju hela 51 dagar kvar..

Puss på dig

 
Sandra

Sandra

23 september 2009 12:20

Fin blogg du har! :)
Du, jag har en frågestund. Så checka gärna in och ställ en fråga!
Du kan följa mig med bloglovin också!
Kram

http://piillerill.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

23 september 2009 15:44

Tror det kommit en bebis!

 
Melissa - Vincents Mamma

Melissa - Vincents Mamma

8 oktober 2009 13:31

gu va mys :) hoppas allt går ba sen när bebis ska komma :)

http://OoOMelissaOoO.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra jörgensen strand - 12 mars 2010 09:37

jaha nu va de ett bra tag sen ja skrev..igen    men men så e de.   ja kan ju börja med att ja äntligen har tattuerat mej!!!!   är värkligen sååå nöjd..de blev lill prinsens namn på ryggen sen en stjärna på axeln..super fiina är dom! haha igår va...

Av sandra jörgensen strand - 22 februari 2010 21:11

eller inte..de har gått 6 dagar sen ja skrev..fyfy på mej  . idag måndag har ja vart på mamma grupp..o caspian fick sina 5 månaders sprutor..gu så de skär i hjärtat    när lillen blir ledsen..men han blev bara ledsen ett par sekunder sen va de över...

Av sandra jörgensen strand - 16 februari 2010 12:26

idag skulle jag o caspian igentligen hem till malins granne på lingon o blåbär visning...men blev inte så, känner att jag har inte råd med de just nu..dom kläderna e ju svin dyra så de får bli en annan gång      så våran dag började kl 8.30 unge...

Av sandra jörgensen strand - 15 februari 2010 13:45

veckorna bara spriiinger iväg!!!   idag har de inte hänt så mycke..vi har myst i soffan o vart ute å gott en stund! guuu så kallt de är ute..vill ha sommar nu nu nu nu! plutten ligger i sin vagn å sover =) så ja passar på att blogga lite =)   ...

Av sandra jörgensen strand - 10 februari 2010 13:45

idag är de onsdag...och de blev ingen rytmik idag    jag o malin kom fram till att vi inte orkade stressa denna morgon..de börjar ju kl halv 10 men vi brukar va där till 9 så man hinner mata å så innan. så de blev promis med hundarna istället..guu så...

Ovido - Quiz & Flashcards