Alla inlägg den 9 september 2009

Av sandra jörgensen strand - 9 september 2009 20:34

japp idag e de onsdag å de är 3 dagar kvar! igår när ja gick å la mej hade ja sammandragningar o mensvärk i ryggslutet..trodde jag aldrig skulle somna...men de gjorde ja ;) så inget nytt idag heller..haft mer sammandragningar idag än va ja haft innan bara.

 

min dag började med att äta feulle sen en promis med hunden <3 sen kom mamma o hämtade mej, så körde vi hem herkules till dom sen åkte ja till centrum å köppte present till min älskling..för vi firar 2 år imorgon <3 han kommer bli suuuper glad tror ja ;D ni får veta imorgon va de e..vet ju aldrig om han tjuvtjikar häär inne ;)

sen tog ja bussen hem till mamma o pappa igen å gick med hundarna i skogen,,sen kolla opra sen ut med hundarna på en längre promis med mamma oxå. sen kom hjärtat å hämtade mej å ruffe så åkte vi å handlade tills imorgon. de blir rostbiff med röra i, med potatiskroketter å vitlöksbröd =) sen till efter rätt blir de smält choklad å sen doppar man med massa olika frukter ...muuummms! sen bara mysa masssssssa <3 gud så jag älskar min älskling! han är min bättre hälft <3

 

ne nu ska ja pussas med älskling sen börjar IDOL =D så kul!

 

massa kramar sandra!

Ovido - Quiz & Flashcards