Alla inlägg under augusti 2008

=)

Av sandra jörgensen strand - 31 augusti 2008 22:17

ja så har alla åkt hem...de blev en lyckad kväll med mina kära<3

vi åt godaste maten ever..åt vattenmelon å fruktsallad..blev ingen film vi satt mest å snacka å kolla lite på en prinsessas dagbok2...

jag är så himla glad att jag har min älskling..min kära kusin..å emelie..å jenny..dom gör mej alltid så himla glad=)

dom förgyller värkligen mitt LIV!


snart fyller älsklings kusinen år...då blir de tjej middag hos henne med kräftor å massa skojsiga saker=)....SKA BLI AS KUL!


börjar jobba imorgon...de känns rätt skönt,då behöver man inte tänka så mycke på allt som hänt å så.

sen efter jobbet blir de middag hos svärmor..då kommer gurkan oxå=)

han åker ju utomland å ska jobba på onsdag.


jaja nu ska ja gå å mysa massa med min älskling.


sov gott...massa pussar<333

Av sandra jörgensen strand - 31 augusti 2008 17:47

kommer mina skruttisar=)

ska bli så mysigt!

emmy,emelie,jenny,markus å ja ska ha mys kväll i kväll.

med god mat som lovley har gjort sen massa frukt å godis å en film.


så ha en mysig söndag för de ska JAG ha<3

Av sandra jörgensen strand - 31 augusti 2008 16:40

ja så va ja hemma igen från kreta!

de är så JÄVLA skööönt!

resan blev inte som vi hade räknat med men men.

vi hade fint väder å varmt å god mat..man får se de på de sättet iallafall.


att en människa kan förstöra så himla mycke..tilllit,vänskap å så mycket mer.du har förstört mycke ska du veta din jävla äckliga FITTA!JAG HATAR DEJ AV HELA MITT LIV!!!!!!!DU ÄR DÖD FÖR MEJ DU FINNS INTE LÄNGRE!


jag vill säga att jag älskar alla som finns för mej..MARKUS MIN ÄLSKLING,TACK DU E BÄST<3,MAMMA Å PAPPA NI FINNS ALLTID HÄR FÖR MEJ,EMMY O EMELIE TACK FÖR ATT NI FINNS DE BETYDER SÅ OTROLIGT MYCKE,JENNY MIN KÄRA JENNY TACK FÖR ATT DU LYSSNAR Å FÖRSTÅR,DANNE TACK FÖR ALLT STÖD....TACK MINA HJÄRTAN JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT LIV!<33333333333333333333....

HADE JA INTE ER HADE JAG ALLDRIG ÖVERLEVT DE HÄR!

Av sandra jörgensen strand - 12 augusti 2008 22:33

idag e de tisag å min tjejjer har vart här å myst med mej hela dagen!

vi åt tacos å drack vin å mintu med oboy..MUMMMMMS!

suttit å snackat skit å bara haft de trevligt...jenny kom förbi oxå...fan va ja älskar henne..så himla skön<33

har haft en super bra dag idag!


älskling å farbror har meckat bil idag..så dom har väl oxå haft de bra;D


åååå nu e de inte långt kvar tills vi åker...imorgon(onsdag)kl tre på natten drar vi till arlanda...sen kl fem så går planet=)

GUD VA JA LÄÄÄNGTAR!


har så mycket att göra imorgon...växla in pengar..packa..handla lite grejjer å så...sen drar vi till jocke ska spendera kvällen där innan vi åker=)


imorgob ska lingen till läkaren..han fick så mycket knott bett i dalarna som han kliat sönder så de varar as mycke...så nu spänner hela hans ben=/...stackars min älskling=(....


jaja nu ska ja röka sen sova..ska upp tidigt imorgon...jobba sen fixa allat=)


sov gott å dröm sött!PUSSSSSSSS!

Av sandra jörgensen strand - 11 augusti 2008 22:01

när vi kom hem från centrum idag så hör vi hur yvett skriker från ena hagen...de ända vi hör är att hon skriker är OLLE !!!(markus pappas hund)

så hör man ett skrik från ett djur.

de första vi trodde hänt va att olle blivit på körd...

så vi springer dit å kollar...då har olle fått tag på en liten rådjurs unge som blivit på kört...båda bak benen va av...ucsh va de va hemsk den lille låg bara där å såg på oss med dom små klot ögonen=(...ville bara gå fram till den å krama om den.

jag å jenny(markus syster) stog å vakta så att den inte skulle bli rädd å försöka sej därifrå.när vi stog där å vakta den så börja den skrika på sin mamma=/.markus va tvungen att hämta geväret å skjuta den=(..

men de va ju bara för dens egna bästa...den led ju något otroligt!

men gud så söt den va..nu har den de bra i himlen iallafall=)


jani å hans tjej kom hit en stund nu på kvällen...å deras söta hund..herkules å han är bara sååå lika i sättet så de e helt sjukt...men dom gillar inte varandra de är lite synd=/..dom skulle nog ha ritigt kul tillsammans.


nu sitter ja här vid datan å äter vattenmelon=)...mummmms!

ska snart hoppa in i ducshen sen borsta tänderna å gå och sussa.


nu e de inte långt kvar till vi åker=)....


imorgon kommer skruttarna hit<33


jaja nu börjar ja snacka blajja börjar bli trött....så sov gott å dröm sött de ska ja göra iallafall!PUSSSSSSSSSSSSS.

Av sandra jörgensen strand - 11 augusti 2008 15:04

ja idag va de en skön dag på jobbet..har haft så där lagom saker att göra.

så de va super mysigt!


idag blir de städa,sallad,centrum(älskling ska klippa sej),sen hem å städa bilen.

så ser typ min dag ut!


imorgon kommer skruttorna hit,ska bli mys.


jaja nu måste ja städa vidare!

hrae bra PUSSSSSSSSSSSSS!

Av sandra jörgensen strand - 10 augusti 2008 21:03

ja som sagt nu e ja hemma igen!

min helg har vart helt underbar å mysig på alla sätt.

har bastat..badat..fiskat..ätit god mat..haft bästa sällskapet=)

 de ända vi gjorde där borta va att slappa å tare lungt...de va såå himla skönt.

vattnet va is kallllt..specielt när man basta innan=D..men de va hur skönt som helst.

ville värkligen inte åka hem=/...

herkulesw trivdes som fisken i vattnet där nere...han bada å gick på egna äventyr hela tiden...han fick även en egen skön säng som han flackade ut sej i=)

han va såååå nöjd;D


när vi kom hem så blev de in med katterna hos svärfar...de gick jätte bra med hans hund(olle)och hans katt(simba)..fast simba va lite tjurig,men de går över sk vi se=)


ja nu e de bara 3 dagar kvar...sen drar vi till KREEETTTTAAA!fan ska bli så himla skoj å sååå skönt=)


ja imorgon e de jobb igen=/..men jobbar bara tills på onsdag sen bär vi av till kreta=)


på tisdag blir de tjej mys hemma hos mej med emmy å emelie...å vin!ska bli mys!


jaja nu blir de cigg,dusch å borsta tänderna å massa mys i sängen med min bästa,fina KÄRLEK!


sov gott PUSSAR!

Av sandra jörgensen strand - 7 augusti 2008 15:15

ja nu e de exakt en vecka kvar tills vi sitter på playan å dricker is kalla drinkar å frossar i solen=D

fan va ja längtar!!!!!!


ja kom typ precis hem från worket har vart ute med min älskling sen in å tänt alla lampor i detta mörker=)

men nu har de iallafall slutat regna=)..jiiippiie!

om nån timme sitter ja i bilen på väg till dalarna...ska bli super skoj=)

ne nu ska ja ta en cigg sen börja packa lite varma kläder för solen lär ju INTE titta fram!

se yaaaa/PUSSSSSSSSSSSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards