Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av sandra jörgensen strand - 6 augusti 2008 20:58

jag vill bara skriva att jag är så glad att vara jag...jag har världens UNDERBARASTE,FINASTE,SNÄLLASTE kille markus salander<3

han har förändrat hela mitt liv!jag är  så himla lycklig att ja har dej älskling du e finast i hela världen<3

han finns alltid här för mej vad de än är,han är mitt LIVS KÄRLEK,å även min BÄSTA VÄN!han har tagit mitt hjärta med STORM!de ska va du o ja föralltid lovley<33333333

Av sandra jörgensen strand - 6 augusti 2008 18:53

ååå va allt känns lättare nu...allt har ordnat sej nu med missarna=D

min kära svärfar ska ta katterna..så nu kan vi vara med dom när vi vill!

gud va ja e glad igen=)

tack svärfar för att du är sååå snäll!!!


så nu är min dag underbar igen=)


älskling e hemma...kusinen har ringt(hon hade inte glömt mej;))


mitt motto idag är: ALLT LÖSER SEJ,DE GÖR DE ALLTID,JA DE FIXAR SEJ TILL SLUT!!!!


ja å imorgon e de torsadg=)...å vi drar till DALARNA!äntligen..hoppas de blir fint väder oxå=/...men jag har ju de bästa sällskapet så de blir SUPER!

och imorgon e de bara 1 vecka kvar tills vi drar till KREEEETTTTA!

jiiiipppie!


sen nästa tisdag blir de mys med "syrrorna"..de blir nog några cider inblandade oxå å taco gratäng=)


jaja nu e min dag helt bäst iallafall.

 PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


Av sandra jörgensen strand - 6 augusti 2008 17:34

ja idag e de onsdag...å jag hatar den här dagen hitils=(...

först så har jag å min boyfriend kommit överens om att vi måste göra oss av med våra älskade bebisar=;(...jag e alergisk!!!!!!

jävla skiiiit!!!!!!!!!!..fan va ja har gråtit vill inte!!!!!jag kommer sakna dom såååååååå!



sen för att min älskade kusin inte har svarat på sin tele idag..ja som ville ha lite sällskap idag när ja inte mått så bra=/...men men hon kanske hör av sej senare!


men på jobbet har de iallafall gått bra..de är ju en fördel iallafall=/...


åååååå VA JA HATAR MEJ SJ FÖR DE HÄÄÄÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!


jaja nu ska ja lägga mej i sängen å deppa sönder mej!


se ya=;;;(


nu sitter ja här vid datan med båda kattisarna i knät=;;;(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards