Direktlänk till inlägg 18 september 2009

6 dagar nu!

Av sandra jörgensen strand - 18 september 2009 17:56

kan ju börja med att berätta gårdagens eftermiddag!

 

jag har inte kännt lillen som jag brukar typ i 3 dagar..men jag vet ju att de e trångt å så där inne..så försökte att inte tänka mer på de. men satt bara här hemma å tänkte å tänkte..å mådde bara dåligare å dåligare..så ringde mamma å grät..sen ringde jag älskling å grät. sen beslöt jag att ja skulle ringa in till förlossningen, hon tyckte ja skulle komma in å kolla upp de, så de gjorde vi när lovley kom hem. när vi kom in så fick vi ett rum..dom mätte sammandragningarna å lillens hjärtljud i 20 min en halvtimme..allt såg super bra ut *lättad* sen väntade vi en timme på doktorn..hon va super trevlig, hon gjorde då ultraljud för att se på bebis hjärta, lungor o massa annat..han e ju sååå söt, han låg å snutta på sina händer *lycklig* allt såg jätte bra ut..han låg långt ner i becknet å hade fixerat sej nu, hon sa att han låg i start groparna Glad kändes helt underbart! men näääär vill du kiomma ut till oss lillen?? de är frågan =D sen när jag kom hem hade ja såååå ont i huvet så blev sängen tidigt.

 

imorse vaknade jag kl 3...kunde inte såva, hade såå ont i huvet Skrikandes så gick upp å satte mej å kolla lite tv å åt ett äpple å drack mjölk *god blandning* . sen vid sex gick hjärtat upp..ja gick med vovven..sen körde han mej till min mamma o pappa. väl där försökte ja somna om...men de gick värkligen inte Rynkar på näsan..sen somnade jag vid 7 o vaknade 8 så liite sömn fick ja iallafall. sen blev de frulle sen ut med hundarna å sen till BM.

 

ja som jag visste så va mitt blodtryck lite lågt..men hon sa de va bättre än att de va högt..så de va ju bra, mag måttet låg på 38 Förvånad..stora magen! hehe! hans hjärtljud låg på 140 å allt va bra..inge äggvita i kisset..så allt såg toppen ut. om lillen inte komit ut på måndag så ska ja ringa in till special mödrarvården å beställa tid för ultraljud å igångsättning..så vi får se hur lillen gör Glad hoppas han vill komma ut i helgen!!!!

 

ja å nu sitter ja här å e seg o har ont! nu ska ja sluta skriva för ni kommer inte orka läsa allt annars Tungan ute

 

ha en bäst fredag! kramar sandra.

 
 
Millan

Millan

19 september 2009 09:23

Hej! Det ska bli jätteroligt! Vi flyttar 1:a februari, de längsta 4 månaderna i mitt liv väntar...Hoppas eran kille tittar ut i helgen!

http://mullsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra jörgensen strand - 12 mars 2010 09:37

jaha nu va de ett bra tag sen ja skrev..igen    men men så e de.   ja kan ju börja med att ja äntligen har tattuerat mej!!!!   är värkligen sååå nöjd..de blev lill prinsens namn på ryggen sen en stjärna på axeln..super fiina är dom! haha igår va...

Av sandra jörgensen strand - 22 februari 2010 21:11

eller inte..de har gått 6 dagar sen ja skrev..fyfy på mej  . idag måndag har ja vart på mamma grupp..o caspian fick sina 5 månaders sprutor..gu så de skär i hjärtat    när lillen blir ledsen..men han blev bara ledsen ett par sekunder sen va de över...

Av sandra jörgensen strand - 16 februari 2010 12:26

idag skulle jag o caspian igentligen hem till malins granne på lingon o blåbär visning...men blev inte så, känner att jag har inte råd med de just nu..dom kläderna e ju svin dyra så de får bli en annan gång      så våran dag började kl 8.30 unge...

Av sandra jörgensen strand - 15 februari 2010 13:45

veckorna bara spriiinger iväg!!!   idag har de inte hänt så mycke..vi har myst i soffan o vart ute å gott en stund! guuu så kallt de är ute..vill ha sommar nu nu nu nu! plutten ligger i sin vagn å sover =) så ja passar på att blogga lite =)   ...

Av sandra jörgensen strand - 10 februari 2010 13:45

idag är de onsdag...och de blev ingen rytmik idag    jag o malin kom fram till att vi inte orkade stressa denna morgon..de börjar ju kl halv 10 men vi brukar va där till 9 så man hinner mata å så innan. så de blev promis med hundarna istället..guu så...

Ovido - Quiz & Flashcards