Alla inlägg den 14 september 2009

Av sandra jörgensen strand - 14 september 2009 19:12

kvälls promis var de med lollo, julia, oliwia o herkules Glad mysigt va de att komma ut lite ikväll..men f*n va j har ont i rygg o fötter nu Gråter tur att jag har världens BÄSTA kille som ska ge mej massage sen <3 såå skönt! ska även dricka lite hallon te..ska va bra till förlossningen säger dom..så får se Glad..


ne nu ska ja vila rygg o fötte ordentligt känner ja Skrikandes


hörs imorgon! god natt alla..massa kramar sandra.

Av sandra jörgensen strand - 14 september 2009 12:47

ja....ingen bebis än =/ väntan e ju olidlig..man försöker att inte tänka på de men de går ju f*n inte =) varje sekund som går tänker ja på lillen <3 som sagt har ja gått 2 dagar över mitt BF idag.

 

 

klockan är snart ett..å jag har inte gjort många handtag..lollo har vart här, fick mysa lite med julia. vi gick 3 varv runt travbanan, va riktigt skönt faktiskt! sen gick vi in å kollade på ONE TREE HILL, så jävla bra serie!!

å nu sitter jag här hemma vid datan o tv:n som vanligt ;D

älskling sluta jätte tidigt idag =) så e ju inte heeelt ensam idag..eller jag e ju inte helt ensam annars heller, har ju både hund å mage ja kan prata med =D

 

idag blir de att åka å handla lite mat..e typ heelt slut i kylskåpet =/ sen kl åtta är de färjan å sen kl nie hollywood fruar = dom e ju sååå BLÅSTA så man nästan skäms!

 

ne nu ska ja...ja du de vat ja inte =D haha

 

jaja kramar sandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards