Alla inlägg den 8 september 2009

Av sandra jörgensen strand - 8 september 2009 11:08

ja 4 dagar kvar till mitt BF =D åååå längtar såååååååååååå!! de går inte att beskriva kännslan jag har i HELA min kropp just nu! vill att du ska komma nu! jag vill ju pussa o krama på dej..vårat fina underbara mirakel <3

 

igår va cicci o jesper å celine här å mös med mej..sen gick vi på promis med herkules å bara snacka massa skit =) va riktigt trevligt! sen hände inte så mycke, de blev färjan..haha håkan e ju såå blåst =D sen typ sängen.

vaknade i natt vid halv 3 av att jag hörde ett konstigt ljud =S blev skiit rädd..kollade så att markus låg breve å de gjorde han ju, trodda värkligen de va innbrott..men sen när ja sätter mej upp i sängen å kollar ut i köket..jo då va de hunden som hade dragit ut sopppåsen å börjat äta...ååå va ja blev arg, han har ALLDRIG gjort så förrut. men blev ändå så full i skratt när ja såg att de bara va hunden å inte en inbrottjuv =D knäpp hund!

 

idag kommer lollo o lilla julia hit vid ett tiden..ska bli mysigt =) ska få se kort från i söndags när dom hade namnfika hos hennes föräldrar i uppsala =) ska bli kulit! å snart flyttar dom oxå..JIIIIPIIE! då bor vi närmare varandra, bara 4 busshålsplatser ifrån =)...

 

ne ska kolla lite tv nu..får så himlans ont i ryggen av att sitta för länga här =)

 

ha de bäst så länge!

 

kramar sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards