Alla inlägg den 16 september 2009

Av sandra jörgensen strand - 16 september 2009 19:27

nu e jag hem kommen från vattengympan..va riktigt skönt..men nu e ja sååå trött så ja knappt orkar hålla ögonen öppna! o har super ont i ryggen..vet en som kommer få massera mej idag Oskyldig

 

den här dagen har gått så där lagom seegt Obestämd känns som jag inte gjort ett skit..jo typ vart ute med min älskade hund..men de har ju vart skönt i och för sej..att röra på mej e bra.

 

ni sitter jag å väntar tills klockan ska bli 8 så ja kan kolla IDOL...ska hoppa in i duchen nu.

 

till min älskade lilla caspian: du kan väll tänka på att komma ut snart!? vi längtar sååå efter dej..å de e tungt för mamma nu! älskar dej <3 puss o kram mamma o pappa <3

Av sandra jörgensen strand - 16 september 2009 10:50

idag e de onsdag...4 dagar efter beräknad förlossning! inget nytt idag.

 

 

idag vaknade jag vid kvart i 9 låg kvar till 9..åt frukost som bestod av 2 rostade mackor med ost å gurka på, med ett glas oboy...standard Flört. sen blev de lång promenad med herkules i solen, skiit mysigt men mycke jobbigt att gå upp för alla backarna. å nu sitter jah här hemma..ska plocka undan lite från igår när älsklingen gjorde hemma gjorde milkshaks Skrattande blev gott..men va mer som glass, men de gör inget. sen 3 kommer malin o hämtar mej för då drar vi på gravid vattengympa Glad, orkar inte sitta här hemma å bara vänta å vänta..då får jag iallafall 2 timmar att gå. ska fråga lovley om vi ska äta kyckling sallad idag..mummms!

 

ne nu ska ja gå å dricka vatten..håller på o törstar ihjäl...

 

kramar sandra.framifrån kläning  

 

 

 

hjärtat..kom till oss nu! vi längtar ihjäl oss <3

Ovido - Quiz & Flashcards