Alla inlägg den 10 september 2009

Av sandra jörgensen strand - 10 september 2009 15:09

ja nu har ja vart iväg till barnmorskan o städat fint här hemma! skurat å fixat..nu luktar de gott igen ;D

 

jag va ju hos BM vid halv tolv..jag fick en annan BM än den ja skulle träffa innan, som jag häller aldrig träffat =) hon va jätte trevlig iallafall..allt såg bra ut..magen mätte 37..å hjärtljuden låg på 136 har ja för mej de va =) jag hade bra blodtryck..men lågt blod socker..så jag fick order om att gå upp till centrum å käka lunch =) så de blev en kyckling sallad, jouce å en daim..mmmm de va gott =) gick ner å satte mej å väntade på tåget å käkade där..sen när jag kom hem så blev de promis med vovven min sen städat hela dagen lång =) nu e ja klar..ska bara sätta ljus i alla sjushållare sen e allt klart..ska även ta en kall dusch!

 

ne nu sk aja lägga mej i soffan å sträcka på mej lite.

 

ha de bäst sandra.

 

 

sen vill jag grattulera Love o hennes kille Daniel..dom fick en liten Oliwer igår natt =D grattis..hoppas allt går bra! kramar sandra

Av sandra jörgensen strand - 10 september 2009 08:34

jupps 2 dagar kvar till BF =) gud så spännande de är =) idag ska ja till BM halv 12..så får se vad hon säger, ska ha en ny åter igen =/ min e på semester =/ men hon ja ska till nu e säkert oxå bra. så mer om de skriver ja när ja kommer hem.

 

ja och som sagt så firar jag o älskling 2 år idag =D känns helt UNDERBART! har aldrig varit så kär å lycklig som jag är med min älskling..han är värkligen allt! nu kan ja avslöja va ja köppte till honom igår..jag köppte en skit snygg puma tröja som dom precis hade fått in =) tror han kommer älska den! älskar att ge honom saker..han blir jämt så glad =D

 

lollo å lilla julia kommer hit vid halv tie..så då ska vi gå en sväng sen får ja skjuts till BM så de är skönt. men buss blir de hem sen =/ bläää gillar inte de, är så nojjig för svininfulensan =S BLÄÄÄÄ! kanske e töntig men då får ja vara de.

 

ne nu ska ja börja fixa lite så ja e klar när dom kommer.

 

höres sen. kramar sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards