Alla inlägg under oktober 2008

Av sandra jörgensen strand - 29 oktober 2008 17:37

imorse vid halv 5-5 så vaknade jag av VÄRSTA huvud VÄRKEN igen =(.

om inte nog med de...ja spydde som en gris oxå =/..inge kul alls.

somnade om å vaknade vid 10 tiden igen..då mådde jag bättre iallafall.

sen efter massa tv tittande så mådde jag bra igen =)...så nu ber ja till ? att ja e bra förgått nu.


ja så denna dagen har inte vart rolig alls..har bara legat i sängen å i soffan å glott på tv...jo jusdet, jag har lagat mat oxå, hemma gjorda hammburgare .

 nu har ja diskat å plockat undan middagen, så nu ska ja titta på tv å vänta på älsklingen sen kl 8 ska vi se på bonde söker fru..sen kl 9 ska vi se på oskyldigt dömd =)


ha en bra kväll alla. puss o kram.

Av sandra jörgensen strand - 28 oktober 2008 12:50

ja jag måste ju berätta vad jag hade för mej igår oxå(måndag)jag va hoss min husläkare å fick förlängd sjukskrivning.sen åkte ja hem å bytte kläder, sen ringde jag tessan. åkte å mötte henne i vh, sen drog vi hit igen!gick ut å mös med hästarna en stund sen red jag å hon ledde lady bredvid mej. sen gick vi ut med min kära vovvsing <3efter de blev de en snabb duch sen sex in the city..GUD VA DEN VA BRA!den får ni bara inte missa!sen blev de mat, besök av svärmor,jenny,å svärfar...sen vid sju åkte alla hem..då blev de tv tittande för hela slanten. jag somna vid halv nie...lovley väckte mej vid kvart över nie sen kolla vi på filip o fredrik 8(kommer inte ihåg vad deras program heter) men de e så himlans bra =D!sen sov vi som stockar<3idag e de tisdag å älskling har åkt å jobbat med bror sin. han kommer väl hem vid fem halv sex. idag när ja vakna så hade ja sååå ont i huvet IGEN =(blev så ledsen! men nu e de borta igen...så vi får se hur de blir restan av denna dag?..hoppas de har gått bort förevigt nu!nu ligger ja i sängen vmed datan å kollar tv oxå =)jusdet måste ju berätta att jag har vart rökfri i 1 månad och 3 dagar idag =Doch sen att vår kära ciiara kommit hem nu!!!kära KUSIN ring mej när du ser de här!! love you.pussar på er alla!!!

Av sandra jörgensen strand - 26 oktober 2008 14:42

måste ju börja med att berätta vad ja gjorded i lördags..på morgnen va ja uppe kvart i 8n som vanligt när man väl får sova ;D


satt vid datan en stund åt frulle,sen vid 11 tiden åkte ja hem till emelie å gjorde naglar. hennes mamma gjorde dom på mej,dom blev så fina skit nöjd är jag! måste oxå säga att hennes familj är ju helt underbar påslls sätt å vis!

min älskade kusin va oxå där<3 haha så klart ;D


sen drog ja å lovley till centrum å kolla jacka..men hitta inge =/

 men men nån gång hittar ja väll nån!


sen handlade vi kyckling till mej, för ja skulle äta kycklingsallad som vanligt =) å gurkan min åt baconsås me pasta!

sen kolla vipå tv hela kvällen..gick å lade oss kl halv 9...jag somnade kl tio.

så så såg våran lördag ut.


idag e de söndag å den går ju så himla segt, för man ska ju ställa tillbax kl en timme..jag tänkte ååå snart kan man börja laga mat..men tjii fick ja.


ja den här dagen har vi in te gjort många knop inte!


klev upp vid halv tie (yeees rekord) sen åt vi frulle, sen ut med doggen vår.

sen bar vi av till länna sport å kolla jacka..å ja där hittade jag två jackor ja vill ha..en pike o en boomerang<3 helt galet j*vla KÄR i dom...så får se va de blir. sen åkte vi till biltema och öb å köppte hundgodis,ljus,kattsand,å 2 festisar =).

å nu e vi hemma igen, ska börja städa snart hade ja tänkt, sen kanske man kan börja med den goda maten vi ska laga =D kycklingtacos<3



fick veta idag att vår kära ciiara inte kom hem i natt..hoppas hon mår bra å är på väg hem<3<3 vi längtar å är oroliga gumman..KOM HEM NU ÄLSKLING!!!!

 håll tummarna att hon kommer hem snart.


ha en bra söndags kväll mina vänner.

pussssssssssss<3

Av sandra jörgensen strand - 24 oktober 2008 10:47

å de e så skööönt, för då e mitt hjärta ledig oxå =D


idag har jag inte hunit med så mycket, har vart ute med vovven min,å nu sitter jag här!


senare när älsklingen har ätit lunch så ska ja ut å rida toy =)

jag började rida honpm igår..å de va så kul, hade glömmt hur kul de är att hålla på med hästar =) tack jenny för att du låter mej rida ditt lilla troll,jag är så glad för de =D


sen senare så ska vi ju så klart äta ;)...idag blir de kassler med potatismos eller ris och älsklingens gooooda kantarellstuvning MUUUUMMMMMMSSS!

sen blir de av att åka å handla på maxi =)


sen får vi se vad kvällen bjuder på...


hörs senare..PUSSPUSS<3

Av sandra jörgensen strand - 23 oktober 2008 10:23

ja idag är det en bättre dag än i går iallafall =D

igår ville jag bara gräva ner mej under jorden å ligga där tills mitt huvud e snällt igen.


idag har jag ont i huvet oxå men har mycke att se iframemot =)


idag ska ja gå ut å gå med toy hade jag tänkt (jennys häst)

sen ska jag försöka städa lite här hemma,

sen blir de vila till 5,

å sen blir de hem till madde,kris,nova å lilla keyla<3

 sen blir de hem å mysa med mitt troll<3


sen i morgon kanske jag kommer i väg å tattuerar mej =)...de blir nog ett hjärta<3 sånnt som mina älsklingar precis har gjort..för jag har alltid velat ha ett hjärta,för jag har ju typ allt så ett litet hjärta skulle va fint,de blir perfekt<3....sen imorgon blir de kanske bio..patrick 1,5 =D har hört att den är skit bra...så hoppas bara att lovley vill se den oxå ;D.



jaha igår blev ju kvällen bättre än va ja trott oxå =D

jag kan värkligen inte ha tråkigt med mina skruttar (emmy,emelie)

man får sej alltid sej ett gått skratt med er älskon<3 love you!


å hjärtat mitt du e så underbar på alla sätt å vis! de ska alltid va du o jag FÖREVIGT hjärtat mitt<<3 tack för att du är du...å att du är bara MIN!

älskar dej 4ever!

Av sandra jörgensen strand - 22 oktober 2008 12:58

jag vet inte vad de är med mej!

allt har blivit konstigt i min skalle sen jag vart sjuk=S


har gått å blivit deppig o känner mej ensammast i hela världen..gråter väldigt mycke nu förtiden=;(


jaja jag får väl fortsätta att tycka synd om mej eller nått!

Av sandra jörgensen strand - 13 oktober 2008 10:03

ja har haft anfall igen =/


blir tokig på de här!


orkan inte en gång till!


ska till sjukhuset igen...


jag har kanske en propp =(


hoppas allt går bra!!!!!


Av sandra jörgensen strand - 11 oktober 2008 08:33

japp de gör jag!


i helgen nu så har jag å mitt underbara hjärta varit tillsamans ETT HELT ÅR!


JAG ÄR SÅ LYCKLIG<3<3<3<3<3<3


så idag bär vi in till STORA STADEN och bor på världens mysigaste hotell<3

så de blir shoppning,massa mys å resturang..å massa med bubbelbad på kvällen å massa med mys med världens UNDERBARASTE KILLE<3<3<3

DE ÄR OCH FÖRBLIR ALLTID VI HJÄRTAT ----->DU ÄR MITT ALLT<------

JAG ÄLSKAR DEJ MITT GULLEFJUN<3


Ovido - Quiz & Flashcards