Alla inlägg under november 2008

Av sandra jörgensen strand - 15 november 2008 21:01

VILL ATT SNÖN SKA KOMMA NU NU NU NU! SÅ MAN KAN ÅKA PULKA ;D

Å SKRIDSKOR Å MASSA ANNAT SKOJ, SEN E DE JU BARA SÅÅÅ MYSIGT MED SNÖ ;D!!!!

...

Av sandra jörgensen strand - 15 november 2008 20:57

nu sitter ja här med färg i mitt stackars hår igen =)...slingorna blev ju inte som ja tänkt mej...som alltid, blir aldrig den färg jag vill ha =/..de är inte meningen att ja ska ha något ljust i mitt hår helt enkelt..ja ska va å förbli BRUNETT! får se hur resultatet blir =).


sen blir de en skön å varm dusch..fryser lite känner ja, ska kanske göra lite te kanske.


ne nu ska ja inte sitta här å skriva när ja har världens bästa pojkvänn att klänga å pussa på =)..så..


god natt å sov gott P&K /S

Av sandra jörgensen strand - 15 november 2008 19:45

japp...har varit å tittat på janis innebandy match..dom van med 7-3 tror ja de va =) så grattis. men domarna å de andra kunde ju suga hästballe..dom va ju helt dumma i huvet!


sen drog vi hem o lagade mat, sen kom danne..han va väl här i ungefär en och en halv timme, sen åkte han å jobbade. så nu sitter ja här vid datan å heckar. funderar på om ja ska dricka lite vin eller inte..de är ju bara sååå tråkigt å göra de sj =/

 halv tio börjar ju svensson svensson..lääängtar! de e ju bara för bra, men dom gammla avsnitten är ju grymt mycket roligare!


imorgon e de söndag å då kommer mamma,pappa,sirpa å jenny hit å äter middag, de ska bli riktigt skoj <3..


P&K /S

Av sandra jörgensen strand - 14 november 2008 18:41

ja så blev de =)


har precis vart ute å mockat åt hästarna..å gett dom lite hö..stackarn blev väl livrädda för herkules som jagade dom i kol mörkret =/. efter de så gick ja en liten promenix med doggsen <3..sen blev de ett varsit bad för dom, de tyckte dom inte om ska ni veta =D..men dom tyckte om de sen efteråt för dom fick ett varsit grisöra!


ska snart in till svärfar å basta, ska bli superskönt..sen ska ja tända massa ljus å göra en varsin hemmagjord milkshake <3 MMMMMM.


ni får ha en super mysig/rolig fredag kväll, de ska ja ha!


P&K/S

Av sandra jörgensen strand - 13 november 2008 21:35

ja idag har ja jobbat..å de va INTE KUL IDAG! fick migrän mitt iallt =(..blää!


men men dagen blev så klart bättre när min prins kom oå hämta mej i vh, man kan inte bli mer än lycklig när han kommer <3 han är bara sååå bäst!

vi drog å handla mat till hjärtat mitt..sj åkte ja till varres med gullisarna <3 sen blev de hem till kusinen å spela kvasimodo =D hahahaha fan va FULT!

men fan va KUL vi hade, sen efter allt flamms blev de slingning av mitt stakars hår! men nu blir de inge mer de här året...(ska försöka iallafall)


imorgon e de FREEEEDAGGGGG! skööönt!


nu ska ja snart gå å sussa!

sov gott.


P & K /S

Av sandra jörgensen strand - 12 november 2008 17:47

idag skulle vi igentligen hem till svärmor å äta..men älsklingen har gått å blivit förkyld =(..så de blev ingen middag där idag.

så vi ska äta älsklingens gooooda baconsås å spagetti =)


ikväll blir de film tittande o sen kl 9 blir de kolla på oskyldigt dömd!med persbrant ;) me like!


imorgon e de redan torsdag =) de går ju så himlans fort så de e inte sant!

så imorgon blir de varres med dom bästa tjejorna som finns <3 sen blir de hem till min älskade kusin..hon ska slinga mitt hår =).

ska försöka klippa mej i veckan oxå..bläää men måste göras!


idag när jag va i centrum å väntade på hjärtat mitt så träffade ja martina som ja inte träffat sen i sommras =)..de va skoj..ska kanske ses i helgen.


jag måste bara få säga att jag är värkligen världens LYCKLIGASTE flicka! för jag har världens BÄSTA kille<3 som är sååå himla BÄST! älskar värkligen honom mäst av allt!


hörs!

Av sandra jörgensen strand - 11 november 2008 21:58

japp de är jag just nu!


ska gå och borsta tänderna nu sen lägga mej bredvid den bästa killen som finns å mysa massa.

imorgon e de redan onsdag..ska hem till svärmor och äta middag!


ne nu orkar ja inte skriva mer.


god natt, P&K/S

Av sandra jörgensen strand - 11 november 2008 15:14

japp de e ju de =)

å idag e de det bästa pogramet någonsin..desperata hemmafruar =)...lovvvve it! så kl nie e de bänkat framför soffan med en smootie som ja ska göra ikväll till mej å mitt hjärta=) hoppas den smakar lika gott som den ser ut =)...


igår kväll kollade vi på ensam mamma söker..så jävla vra..men johanna hon tog ju bort helt fel kille..hon skulle tagit bort nörden alex...jaja hon värkar ju gilla honom så va ska man göra?!


idag blir de TACOS!!!mumms..har inte ätit de på ett tag nu, annars brukade vi äta de en gång i veckan. så de ska bli gott.


ne nu ska ja fixa lite här hemma!


puss o kram S.

Ovido - Quiz & Flashcards