Alla inlägg den 30 juli 2009

=D

Av sandra jörgensen strand - 30 juli 2009 17:24

nu har cicci o sessan åkt hem. vi har myst hela dagen..mys med sällis =)

de roliga är att jag har typ inte haft något å göra på hela veckan..men idag så skulle jag ju träffa cicci..hahaha då ringer madde å frågar om dom kunde titta förbi sen messa sofie oxå å frågade om vi skulle luncha =) så typiskt att alla ringer på samma dag..men men.

imorgon e de FREDAG!!! å jag längtar såååå...mamma kommer å hämtar mej vid 10 halv 11 tiden..så drar vi till jysk, ska kolla efter spjällsäng =) ska bli mysigt! sen drara vi till haninge centrum å käkar lunch sen ner till optikern..där jag ska testa linser..sen om vi inte hittar nå spällis på jysk så drar vi till IKEA. så imorgon har jag å göra =D

sen har markus semester <3 ÄNTLIGEN! på måndag drar vi på kryssning, ska bli riktigt mysigt! läääängtar =D

 men ha de bäst! kramisar <3

caspian <3 du är vår värld <3

Av sandra jörgensen strand - 30 juli 2009 12:16

cicci o lilla sessan kommer idag igen =) kul med lite sällskap.

vi ska väl prata massa skit å gå promenix! mys pys..

älskling visste inte när han kommer hem idag =/ inge kul alls, jag hatar värkligen att vara ensam just nu, skulle vilja ha sällskap hela dagarna..men de får jag ju snart för lovlay har ju semester i 2 veckor å sen e de inte långt kvar tills guldklimpen kommer <3

ne nu ska ja lägga mej i soffan innan cicci kommer å vila en stund =)

kramar sandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards