Alla inlägg den 13 juli 2009

Av sandra jörgensen strand - 13 juli 2009 14:48

vid halv 12 tiden ringde malin å frågade om vi skulle åka å luncha med våra karlar...å de gjorde vi =) blev kyckling sallad på varres...mmm så gott..sen drog vi å kollade på hennes otroligt söta islands häst, sen blev de en promenix med vovvarna. å nu sitter jag här igen =/ utråkad!

men när hjärtat kommer hem så drarvi å badar..e ju skiiit varmt ute! myspys.

imorgon blir de en liten roligare dag..malin kommer hit vid nie, sen drar vi ut med hundarna, sen blir de farsta..lite shopping blir kul =D har ju fått pengar av hjärtat å köpa kläder för <3 han e såå snäll min älskling<3 sen så blir de att käka kvälls mat där oxå =D

så imorgon har man nått för sej iallafall.

ne nu ska ja se tv en stund å vila mina stackars fötter =S

pussokram sandra <3

Av sandra jörgensen strand - 13 juli 2009 09:48

ja så känns de..eftersom jag är hemma så känns de som att de går så fort å ibland känns de som att allt går sååååå sakta..specielt när man inte har nått att göra =S...som idag, ja jag har ingen aning om vad ja ska hitta på..ibland känner jag mej som VÄRLDENS ensamaste människa =(. men men..får ju göra som varje deg, gu ut med vovven min å sen plocka undan lite å så.

 

igår hade vi de jätte trevligt..jimmy,johanna,jani,jenny o lollo va här igår å grillade sen spelade vi krocket..=D as kul va de! riktigt lyckad kväll vart de.

 

ha de bäst...pussokram sandra <3

tur att jag har dej grisen:

Ovido - Quiz & Flashcards