Alla inlägg den 20 juli 2009

Av sandra jörgensen strand - 20 juli 2009 21:58

nu har vi köpt en ny tvättmaskin den e jätte fin =D...den blev köp´t på media markt. innan de va vi på elgiganten..där träffade vi markus bror å hans tjej å hennes son...dom skulle köpa laptopp..så de jobbade bara en kille där som kunde hjälpa kunder på hans avdelning..så vi va nästa på tur..vi skulle köpa nerladdnings sladd till kameran..så mycke om och men så va dom klara..de blev en laptopp därifrån..vi hade sån tur att vi FICK sladden om igäntligen kostar runt 200-300 kr =D så vi tacka och tog emot..han tyckte vi hade väntat så länge å att markus bror hade köppt för så mycke pengar att han bjöd oss på den..se TACK du kille som jobbade idag på elgiganten..du gjorde oss 300 kr rikare =D

imorgon ska markus kusin å hennes lilla dotter komma hit å fika å snacka massa skit! ska bli kul..sen halv 5 blir de BM ska bli kul å höra min lillkilles hjärtslag igen <3 å sen ska de bli spännande att kolla om ja gått upp nå mer i vikt =D..har hitils gått upp 15 kilo...men men de är de VÄRT!!!!

ne nu ska ja slappa ihopp i soffan å mysa med mina hjärtan <3<3

puss o god natt..sandra <3

Av sandra jörgensen strand - 20 juli 2009 14:06

jupps..de sisst i bar rummet är äntligen borta nu =D så nu är de bara att börja fixa o dona där inne JIIIIPPPIIE! äntligen, så jag har längtat.

hoppas jag får med mej hjärtat till IKEA någon dag fram över..kanske i helgen ;D

ni sitter ja å väntar på att lovley ska komma hem från sin körning han fick idag..en ända så ska inte klaga...då hoppas jag vi ska åka o köpa kamera sladd så ja kan lägga upp bilder..å sen en ny tvättmaskin, vår e konstig å äcklig..haha dum bortförklaring! vill ha en ny bara =D

ja så denna måndagen har bara gått åt till att städa ränsa å vart ute med doggen..tänkte lägga mej i soffan en stund å vila..har lite ont i ryggen =/..

jusdet..igår (söndag) ringde jag in till förlossningen, mådde jätte dåligt för att ja tyckte inte att lillen sparkat som han brukar..jag vet att de är trånkt där inne, men ville ringa å prata med dom ändå, så hon ja pratade med va hur gullig som helst, hon tyckte ja skulle komma in på en koll iallafall så att ja kunnde känna mej lugn...min kära mamma följde med för hjärtat jobbade, så när vi kom in fick ja lägga mej i ett rum..så skulle jag ligga där i 30 min för dom skulle mäta hjärtljuden..direkt när jag la mej ner så började han böka ( å va glad j avart)..sen tog dom blodtryck,tempen, å puls på mej..å ALLT såg jätte bra ut =D gud va ja vart glad..sen kom läkaren in å skulle kolla med ultraljud på fostervattnet å livmodern, å hjärtat å så att allt såg bra ut..å de gjorde de =D de va en STOR sten som föll från bröstet när dom sa att allt såg bra ut..DU FÅR ALLDRIG SKRÄMMA MAMMA O PAPPA SÅ IGEN! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3.. så igår va den en jobbig dag som tillslut blev hur bra som helst!

ha en bra dag alla...

jag <3 dej

Ovido - Quiz & Flashcards