Alla inlägg den 22 juli 2009

Av sandra jörgensen strand - 22 juli 2009 10:54

     ÄR HUR GLAD SOM HÄLST! TACK ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!!

                      HOPPAS NI STANNAR Å TYCKER ATT MIN BLOGG

                                                  
       ÄR LÄSBAR ;D

                                             HAR HELA 316 LÄSARE JUST NU!!

                                   DE VÄRMER I HJÄRTAT <3 <3 <3 <3 <3 <3

                                  PUSSOKRAM SANDRA<3

<3

Av sandra jörgensen strand - 22 juli 2009 10:43

idag skulle de bli 23 grader å en stor sol =S ..men HALLÅ! vart är den då?? aja..jag får väl vänta å se om den kommer fram senare sen..hoppas de, eftersom de ska va skit väder imorgon me =/...jag tänkte att jag får plocka undan här hemma så länge..de va ju inte såå ovanligt att ja skulle göra de =) ..men fasiken, finns alltid nått å göra här hemma =D

sen kommer jenny hit en stund å håller sällskap..ska dra med henne på en promenix! sen senare vis 4-5 tiden blir de good middag hos svärmor..tacogratänt =)

igår va vi å köppte en jätte fin duschkabin =) tänkte ja skulle ta kort i vårat fiina badrum sen när allt e klart..så ni får se oxå =D

va även iväg på långprmois med hunden å kusinen igår kväll, va riktigt skönt, men fan va jag blir anfått för minast lilla nu..jag som är van å vara ute å gå med herkules i flera timmar om dagen, haha men de kan man ju glömma nu med denna kondis =D tur att de finns bollar som man kan kasta så vovven min blir slut oxå ;D

va ju hos barnmorskan igår oxå..alla värden såg bra ut =) å hjärtljuden med <3 han ligger fortfarande med huvudet neråt..jag hade gått upp ett kilo, o magen hade vuxit en centi..så allt va super bra =D känns såå underbart att ha vårat lilla mirakel innom mej <3 när han stökar å bökar där inne värmer de i hela min kropp av kärlek å lycka! vi längtar å älskar dej caspian <3

ha de bra..puss o kram snadra <3

jag hjärtat å magen i dalarna <3

Ovido - Quiz & Flashcards