Alla inlägg den 15 juli 2009

<3

Av sandra jörgensen strand - 15 juli 2009 21:40

nu har jag fått in lite bilder på magen på datan..så lägger upp en bild nu..vet ju inte hur man gör när man ska lägga in flera bilder =S är heeelt värdelös på datorer.


men men här kommer en bild...jag är nu i vecka 32(31+3)

Av sandra jörgensen strand - 15 juli 2009 10:23

ja nu e dom på BB!

vovven e här nu..ååå va de är spännande =D

får se när lillan kommer <3 dom skulle höra av sej när dom har orken.

GODD LUCK BEJBI!!!!

Av sandra jörgensen strand - 15 juli 2009 08:04

min kompis LOLLO har fått värkar..hon ringde mej halv sex i morse å sa :nu e de nog snart dax..jag kommer nog med hunden under dagen. såååå KUL =D. ska passa deras guldklimp saito medans dom ska få sin andra guldklimp <3 hon hade 10 min mellan vissa värkar å bara 3 min mellan andra! hon ringde BB men dom sa att hon skulle stå ut ett tag till å ta 2 alvedon..så nu får vi se när lilla Julia kommer <3 de är ju sååå SPÄNNANDE!!!! hoppas allt går bra, men de gör de.

idag skulle jag hem till kusinen min å mysa..men blir inte av eftersom saito kommer hit, vet ju inte riktigt när han kommer så vil inte dra iväg. så jag messade henne om hopp att hon å emelie vill komma hit å leka med mej en stund i solen å äta lite vattenmelon =)

sen senare kommer mamma o pappa hit..lovley å pappa ska fixa med husbilen..å jag å mamma ska laga tacogratäng! mummmms =)

ååå i går kväll härjade lillen i magen <3 åå så härligt! hjärtat la huvudet på magen å fick sej massa sparkar =D åå e så lycklig..ja jag är väääärldens lyckligaste flicka! LÄNGTAR efter dej våran söta lilla caspian <3

puss o kram sandra!

Ovido - Quiz & Flashcards