Alla inlägg den 18 juli 2009

Av sandra jörgensen strand - 18 juli 2009 15:34

men ska som sagt inte klaga =) håller på att flyta bort juue!

sitter här hemma å väntar på att mami o papi ska komma å hämta oss så vi kan åka på grill partyt =D ska bli kul att träffa mina kusiner å framor å farbror å faster <3 å oscar så klart <3 (deras hund)

vi va på folk rocken i tungelsta..ne inget för mej om ja säger så =/..men va där typ i 15 min så de va lungt..va i djuraffären å köppte lång lina till hunden, å en stor boll som han redan älskar! sen nya lys rör till akvariet..vi ska göra iordning de imorgon å lägga ut de på blocket..

ne nu ska ja fixa iordning mej...ha de gött..

massa pussar sandra <3

ja o magen <3 älskar <3

Av sandra jörgensen strand - 18 juli 2009 08:31

och den börjar bra =)

jag gick upp vid 20 över sju, försökta få ögonen att blunda liiite längre, men gick inge vidare så jag gav upp =/ gjorde mej frukost o lite oboy, å kollade på Lotta på bråkmakargatan =D hon e ju bara för söt den ungen. sen har jag legat i soffan å bara myst med magen, han har hoppat å farit nu på morgonen, så himlans härligt <3<3<3. imorgon går jag in i vecka 33 =D nu e de inte långt kvar mitt hjärta, tills du o jag möts på riktigt <3<3<3 och din älskade pappa förstås <3

tänkte gå på en promis med herkules snart..sen blir de dammsuga (haha som vanligt) sen börja fixa mej lite smått, köppte en ny pincet igår, min har vart borta hur länge som hälst..så mina ögonbryn e inte så fina längre ;D så dom ska fixas idag..sen vid ett tiden så ska ja o lovley till tingelsta, de e nå rock grej där..sen vid fyra kommer mamma o pappa o hämtar oss så bär vi oss av till farbror m familj på grill PARTY!!!! fast de e farmis som håller i de..så de ska bli kul! hoppas vädret håller sej idag oxå så kanske man kan ta ett parti kubb =D

ne nu har ja babbbbbblat på bra här =D

nu drar ja ut med min älskade hund på en promenix i de fina vädret...

ha de bäst de ska ja ha iallafall =)

Ovido - Quiz & Flashcards