Alla inlägg den 23 juli 2009

Av sandra jörgensen strand - 23 juli 2009 21:33

ikväll blev de grillning hos svärfar..o svärmor va där jenny o jag o hjärtat så klart =) de blev rebensspjäll,potatis,fetaostsallad å kantarellsås de va jätte gottt!

vart på promis med vovven för ett tag sen, sen fick ja massage av min älskade älskling <3 tack hjärtat! du e BÄST!

jag o herkules har varit duktiga idag..vi va i skogen i en timme å plocka blåbär som vi ska ha till våra pannkakor =) mummms!

idag har lillen sparkat MASSA å de är de HÄRLIGASTE jag vet <3 mamma älskar dej gubben <3

ne nu ska ja mysa med hjärtat..får se om de blir nå ikea imogon kväll...hopppppas!

kramisar sandra <3

Av sandra jörgensen strand - 23 juli 2009 10:52

torsdag idag..å de är mulet å trist ute =/..men igår, gud så fint väder de blev =D satt i solen ungefär i en timme..åå höll på att tina bort av svett =D hahaha! klarar inte av att sitta i solen längre.

va med jenny igår, blev promenix å sola..sen åkte hon hem vid fyra tiden..hjärtat håller på förfullt med duschkabinen, va ingen vidare bruksanvisning så han får typ gissa sej fram =/...

sen drog vi hem till svärmor vid fem tiden å käka taco gratäng =D va riktigt mummsigt!..hon hade även köppt en ammnings kudde till mej med mummin trollet på =) jätte fin va den sen ett JÄTTE fint babygymm till lillen..massa olika härliga färger va de på den..sååå fint!

sen efter maten blev de en promenix i skogen med hundarrna å blåbärsplock..sen hem å göra blåbärspaj. så såg min går dag ut =)

idag blir de inte mycke som händer...hjärtat ska väl fortsätta montera duschen =) å ja jag vet inte va ja ska göra...men hittar väll alltid på nått.

men hörs senare...pussar o kramar sandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards