Alla inlägg den 28 juli 2009

Av sandra jörgensen strand - 28 juli 2009 19:15

JORDGUBBBBBBBAR!!!!!!!! å är så sugen på jordgubbar å mjölk så de är HELT sjukt! lovley jobbar, men låvade att vi skulle åka å köpa de om vi hann <3 han är för BRA min älskling..han kommer bli den BÄSTA pappan i världen! åååååå va ja längtar till du kommer lillen, varje gång jag känner dej i magen får ja ett sånt LYCKORUS <3 vi längtar o äls´kar dej caspian <3 du är vårat allt!

Av sandra jörgensen strand - 28 juli 2009 11:30

ja jag blev ju de...jag bestämde mej för att jag skulle göra en hel kyckling i ugnen idag..så ringde mamma å frågade lite hur hon brukade göra å hur hon får sin goda sås..ja så va de inge mer med de, ringde lovley å sa att han måste ringa ungefär en timme innan han slutar, för kycklingen ska va i ugnen i en och en halv timme..då sa han: men har du tagit upp kycklingen ur frysen??..

jag:ne de har ja inte ska göra de nu..

han:men den kanske inte hinner tina ju..

jag:men men..

så började jag gråta så klart..så jag vart jätte arg på kycklingen å tyckte den va jätte dum för att den inte va tinad =D hahaha snacka om knäpp!! men nu har ja lagt den i kallt vatten så den kommer nog hinna tina =)

idag vet jag inte annars vad jag ska göra =/ cicci kanske skulle komma över en stund, men hon har inte hört av sej, så tänkte messa henne snart å kolla hur de blir. sannars blir de väll att dammsuga, fixa o dona lite i vårat sovrum..kolla vart spjällsängen ska stå å så..för vi ska åka å kolla nu i veckan eller i helgen på en..=)

älsklingen rakde herkules igår..han e såå fiin, han ser ut som en valp när han e rakad!

ne ska lägga mej i soffan å mysa med alla hundarna nu!

kramar sandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards