Alla inlägg under september 2008

Av sandra jörgensen strand - 1 september 2008 13:43

idag blev de en kortis dag på jobbet...ganska skönt faktiskt eftersom jag har vart ledig i 2.

har vart ute med min lilla vovsing precis..han ska till vetrinären imorgon=(...han skriker när han ska lägga sej ner och ibland när han redan ligger=/..min stackars lilla bebbe.hoppas de inte är nått allvarligt iallafall.


ja vad bjuder denna dagen på?...jo ska snart sätta igång å städa här i huset,sen vid halv sex åker vi till svärmor å äter god middag.sen blir de hem å kolla film å sen sussa.


denna vecka bjuder inte på så mycket skulle ja tro..de jag har in bokat är att jag å jenny ska åka till handen å klippa oss =S...bläää gillar inte de!men men de måste ju göras.sen ska vi simma å spela bedminton=)..de ska bli riktigt skoj.sen på fredag e de in bokat vin kväll me emmy o emelie.sen lördag e de kräftskiva med svärmor,älskling,jenny,mamma å pappa å jag så klart;D..de ska bli så KUL!


ja nu e hösten här..haha som att ni inte märkt de;)...men ja tycker de är lite mysigt..med massa ljus å mys i soffan med mina två hjärtan.sen kommer de jämt så himla mysiga kläder till hösten..de ser ja fram emot!


jaja ska väl pallra mej i väg från denna stol å börja städa lite granna.

ha de så bra så höres vi senare<3333

Ovido - Quiz & Flashcards