Alla inlägg under september 2008

Av sandra jörgensen strand - 25 september 2008 22:06

SLÅ FILHIP & FREDRIK!!!!!!!!!!!!

fan va ja älskar dom snubbarna..min humor i ett nöt skal.

GRATTIS mina väner..jag visste att dom skulle vinna =D


jaja nu ska ja ut med vovven sen blir de sussa för hela slanten =).


god natt så höres vi imorgon.

puss på er<3333

Av sandra jörgensen strand - 25 september 2008 19:44

idag efter jobbet drog jag å mamma till farsta för att shoppa lite =)


mamma investerade:en kofta,skiit söta vardagsrumms lampor(rosa),och en bikini(dom åker till cypern om 2 veckor)..


jag investerade:3 par trosor,en kofta o en skit snygg (svart) skinnjacka..älskar den =)..eller irätta sakt jackan fick jag av min älskade mamma å pappa<333


så nu e ja nöjd å belåten,fast på lördag ska ja å madde till skopunkten å inventera lite skor ;D.


ja sen när ja kom hem blev de lite mat å sen lite städ å tvätt taim =)..

så nu sitter jag här i mitt fina hus å väntar på lovlay.


imorgon fredag blir de ferre hos markus kusin sandra..hennes bror fyller 20 så de ska bli kuli kulit =)!


sen fyller ju VÄRLDENS BÄSTA KUSIN år imorgon oxå =D..jiipie.men hinner inte komma på hennes lilla ferre hon skulle ha =(..men ja o min karl kommer ju på söndag,då ska du få paket..=).


ha en bra torsdags kväll alla.

pusssssssssssssssssss<3333

Av sandra jörgensen strand - 24 september 2008 16:35

å på fredag fyller min kusse år =)..hela 17 ;D..nästa år bejbi då jävlar blir hela sthlm OSÄKERT!


har precis kommit hem från jobbet mitt..har vart segt idag =/..har ont i halsen å känner mej lite seg.men men vad hjälper de att klaga?..nopp ingenting.


sitter å väntar på karln min..ska dra till madde å kristoffer å käka lite mat å kolla idol =).ska bli riktigt mys faktiskt<3


ne nu ska ja börja klä på mej sen dra.


ha en good ONSDAG för imorgon e de NÄSTAN FREDAG =D.

Av sandra jörgensen strand - 23 september 2008 19:28

de känns som att de va en evighet sen jag skrev här..men de va de ju inte =).


jaha måndagen bjöd på att jobba,måla hönshuset,städa å basta..sen sussa =).


ja å idag e de ju tisdag..å den har inte heller bjudit på nå pännande direkt..jobbat,solat,målat hönshus,å nu e ja hoss mamma o pappa..älskling å pappa kollar hockeyn..jag o mamma har vart på promenad med doggsen.

å nu sitter jag här =).

 imorgon ska ja å älsklingen hem till madde o kristoffer å barnen..ska äta lite middag där,sen ska grabbarna spela bedminton..då ska ja å madde kolla idol =)


på torsdag måste ja hem till kussen å hämta mina byxor å min perfym...saknar den MASSOR!


jaha nu ska ja in i dushen...pusssssss påer.

Av sandra jörgensen strand - 21 september 2008 15:46

idag har ja å älskling vart på lång promenad med grisen,jani å hans tjej å deras hund va oxå med.

denna gång gick de skit bra med hundarna..för förra gången skulle dom fajtas =).


nu e vi hos mina kära föräldrar..ska käka lite middag här,ska bli så mummsigt.


sen bär vi av hemmåt,blir film tittning ikväll så mys.


igår va jag hos kusinen å käka..mummsig mat gumms.

sen blev de dricka å dansa.sen kom lovley å hämta mej.


nu ska ja gå in til dom andra..hare bra så länga skriver lite senare<333

Av sandra jörgensen strand - 20 september 2008 09:45

japp de va vi idag..vaknade halv 8 å va jätte pigg!


idag är de städ dags på gården..de kommer bli så fint när man får bort allt skräp o skrot,men de tar ju tyvärr inte bara en hel dag för de för de är ju inte lite att frakta iväg.men när allt väl är klart så kommer de bli riktigt fint.

ja så dagen bjuder på städning,sen vid halv 5 tiden drar jag iväg till kussen på lite mys,med mat dryvk å massa skratt =D.


sen blir de väl hem å mysa med lovley<3


han kanske ska ut å jaga ikväll igen...igår hade dom sätt vildsvin..=S..usch!dom e ju sååå stora jag skulle typ skita på mej där i mörkret =D..men de är ju jag de..sen e ju jag mörkrädd oxå..jaja de va ju kul fakta å veta att jag är mörkrädd,men nu vet ni de iallafall..=D


nu ska ja ta ur diskmaskinen å vika lite tvätt..

ha en bra dag så höres vi ikväll.


pussssssssssss<3333333

Av sandra jörgensen strand - 19 september 2008 22:54

men inte nu längre!


när lovley drog å jaga så tog ja några cider medans ja plocka undan här hemma..sen blev de några till å några till =)


sen satt ja här i min ensamhet å drack å typ prata med mej sj..jo jag menar allvar..ja prata värkligen med mej sj =)

ganska charmigt tycker jag..eller INTE!

jag gick fram till akvariet å sa till fiskarna:SNART SKA NI FLYTTA..NI FÅR DE MYCKE STÖRRE DÄR Å MYCKE MER KOMPISAR =D.FÖR VI SKA SKAFFA ANDRA FISKAR..BARA SÅ NII VET!

ja..de e ju bara å höra att jag kände mej LITE änsam =D!


men lovlet kom hem typ halv tie å då drack vi lite till...så nu sitter jag här å mina öhon bårjar gå i kors!


så nu säger ja gooood natt å sov sååå himlans gott.


nu ska ja ha sex!


pussssssssssssssssssss<333333

Av sandra jörgensen strand - 19 september 2008 17:32

ja nu sitter jag här å vet inte vad ja ska göra=/....

killen min ska ut å jaga=(..jag som ville kolla film å mysa idag..men så blev de inte.

tänkte kanske supa mej full å gå och lägga mej eller nått!?

ne gud va ja va tragisk nu,men så känner jag!


emmy o emelie ska på fest..dom ville att jag skulle följa med..men neee jag kan ju inte följa med dom ju=/


sofie va sjuk,ont i halsen å så=/..stackars.


sandra får inge riktigt svar från henne.


martina skulle jag ringa när ja ätit.


tessan svarar inte=/..ååå vilken överaskning.


jaja ska väl hitta på nått iallafall.


GUD va ja tycker SYND om MEJ sj just nu!


hoppas ni får en bra fredags kväll med mys med pojkvän/flickvän eller festa.

pusssssssssssss<3333333

Ovido - Quiz & Flashcards