Alla inlägg den 19 september 2008

Av sandra jörgensen strand - 19 september 2008 22:54

men inte nu längre!


när lovley drog å jaga så tog ja några cider medans ja plocka undan här hemma..sen blev de några till å några till =)


sen satt ja här i min ensamhet å drack å typ prata med mej sj..jo jag menar allvar..ja prata värkligen med mej sj =)

ganska charmigt tycker jag..eller INTE!

jag gick fram till akvariet å sa till fiskarna:SNART SKA NI FLYTTA..NI FÅR DE MYCKE STÖRRE DÄR Å MYCKE MER KOMPISAR =D.FÖR VI SKA SKAFFA ANDRA FISKAR..BARA SÅ NII VET!

ja..de e ju bara å höra att jag kände mej LITE änsam =D!


men lovlet kom hem typ halv tie å då drack vi lite till...så nu sitter jag här å mina öhon bårjar gå i kors!


så nu säger ja gooood natt å sov sååå himlans gott.


nu ska ja ha sex!


pussssssssssssssssssss<333333

Av sandra jörgensen strand - 19 september 2008 17:32

ja nu sitter jag här å vet inte vad ja ska göra=/....

killen min ska ut å jaga=(..jag som ville kolla film å mysa idag..men så blev de inte.

tänkte kanske supa mej full å gå och lägga mej eller nått!?

ne gud va ja va tragisk nu,men så känner jag!


emmy o emelie ska på fest..dom ville att jag skulle följa med..men neee jag kan ju inte följa med dom ju=/


sofie va sjuk,ont i halsen å så=/..stackars.


sandra får inge riktigt svar från henne.


martina skulle jag ringa när ja ätit.


tessan svarar inte=/..ååå vilken överaskning.


jaja ska väl hitta på nått iallafall.


GUD va ja tycker SYND om MEJ sj just nu!


hoppas ni får en bra fredags kväll med mys med pojkvän/flickvän eller festa.

pusssssssssssss<3333333

Av sandra jörgensen strand - 19 september 2008 14:57

ja som sagt jobbat idag...allt har gått så fort idag=)

men de är ju bara ett + i kanten=)


idag blir de grilla å mysa med vovven å lingen<3..ska kolla på film.


imorgon blir de rensar dag här på "skrotis gården" =D

de kommer ganska mycke släktingar som ska hjälpa till.

sen vid 5 tiden blir de bära av till kusen på lite tacos å lite dricka =)..ska bli kul,de lär ju bli mycke dans å spel,men mest flams å skratt =D.


ja nu ska ja ut å röka en cigg.

höres senare.

pusssssssssssssss<3333

Ovido - Quiz & Flashcards