Alla inlägg den 6 september 2008

kul

Av sandra jörgensen strand - 6 september 2008 10:56

igår va de fredag å jag hade SUPER kul.


allt började med jobb så klart=)


sen hem å stress städa..sen hämta upp tjejerna hemma hos emelie,dom e ju bara för söta..jag fick blommor o en vinflaska av dom,så jävla söta.

TACK så jätte mycket mina söta<33älskar er nåt otroligt.


men iallafall..sen åkte vi äntligen hem hit å började laga mat å dricka.

maten va super god å drickat med så klart ;D

sen vart de dans å sprall i massor=D

hade riktigt jävla kul..men de roligaste va när emelie ramla i blommkrukan =D..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

sen bar vi av till vaskos..där va älsklingen å massa vänner.sen bar vi av hemmåt å sussa.

riktigt lyckad kväll<3TACK MINA UNDERBARA FÖR DE<333


idag LÖRDAG:blir de kräftskiva=)

 jag å älskling tänkte åka å titta va tungelsta dagen har att bjuda på oxå..emmy å emelie ska grilla hammburgare där vid halv två så vi drar nog dit vid den tiden.

sen bär vi av till svärmor å bastar å fixar oss tills kvällen.ååå ska bli såååå kul!.


jaja nu ska ja väl börja klä på mej.


puss hejjjj<33

Ovido - Quiz & Flashcards