Alla inlägg den 16 september 2008

Av sandra jörgensen strand - 16 september 2008 15:47

har haft en jobbig natt i natt =;(

allt va frid o fröjd tills klockan slagit halv ett-ett..då ringde lovleys mobil..

de ända jag hörde va att han blev helt PAFF.

jag frågade vem de va...men han visste inte,de va någon j*vel som antagligen ville skojja(SKRÄMMAS)..Å DE VA INTE ETT DUGG JÄVLA KUL!

kunde inte såva på hela natten!så din j*vel som håller på å ringer å säger sånna saker...SKAFFA ETT JÄVLA LIV!KANSKE TÄNKT PÅ ETT JOBB????


jaja nog me de..dom som håller på är inte ens värda att tänka på,de är värkligen slöseri med tid!


så nu åter till dagen..min dag har då vart så seg som den bara kunde bli...eftersom jag sov en timme inatt....

men jag å mamma hade tur idag,när vi kom till vh å skulle plocka chips så hade hela vh centrum strömavbrott..så vi kunde åka hem =D

vi tänkte sola men sen när vi kom dit så kom vi ju på...jusdet de finns ju ingen ström ;D..så smarta e vi!

så när ja kom hem gick ja långis med vovven min sen in å dammsuga å ställa in lite disk i diskmaskinen å sätta på en tvättmaskin..en STOR aplåd till mej..jag vet är rätt duktig ;)


så ska snart ställa mej å laga lite mat,ska hem till madde å tjejerna för grabbarna ska spela badminton =)


imorgon blir de att jag å herkules drar hem till emmy å oscar(hennes vovve)å går långpromenad å kolla film.


nu ska ja laga middag.


puss å hej mina kära vänner<3333



Ovido - Quiz & Flashcards