Alla inlägg den 27 september 2008

Av sandra jörgensen strand - 27 september 2008 10:46

hade en skiiit kul kväll igår.

god smörgåstårta å massa gott å dricka =)

och så klart dom bästa människorna i VÄRLDEN.



jag har haft sånn tur som har VÄRLDENS BÄSTA KILLE med VÄRLDENS BÄSTA SLÄKT<3 dom är ju bara för underbara.älskar dom så himla mycke<3


ja idag blir de hem till madde å kristoffer..dom har fixat barnvakt i några timmar så vi ska åka å shoppa lite =) ska bli super kul!

sen bär vi av hem till dom å käkar god middag å sen film...så mysigt!

ska försöka boka in en solning oxå med madde =) man måste ju hålla brännan lite ;D


ne nu ska jag kolla till mina kantareller jag håller på att steka..MUMMMMMMS!


ha en bra dag idag för de ska jag ha.

massa pussar<33333

Ovido - Quiz & Flashcards