Alla inlägg den 15 september 2008

Av sandra jörgensen strand - 15 september 2008 20:34

ville bara skriva att våran bebis vart sååå söt<333

min karl har gjort ett super bra jobb<33


ska snart hem å dicka mintu med oboy<3..gud va de e mummsigt.

jaja de blir nog inge mer skrivande idag,så vi hörs imorgon.


puss på er<3333

=D

Av sandra jörgensen strand - 15 september 2008 18:51

nu sitter jag hos mina kära föräldrar...har precis pratat med kära kusin,blir troligtvis filmkväll på onsdag..å massa mys på lördag =D...längtar redan.


nu sitter älskling å klipper vovven vår hahaha han blir sååå söt att man nästan dööööör<333


jaja nu ska ja va lite...vet inte hur de stavas men jag ska ut till dom andra nu iallafall =D..


å till dej kusin...du är så himlans söt snurrig,du och dina mobiler ;D

undra vem du har fått de ifrån...de kan nog inte va från mej iallafall =DDD


pusssssss på er<3333

Av sandra jörgensen strand - 15 september 2008 14:12

bläää måndag idag=/...så jävla seg i bollen!


har precis vart ute med vovvsingen min...han e ju bara så bäst.

mamma har köpt en trimmer nu så jag ska börja klippa honom sj..=S får se hur de går.vi ska hem till mamma å pappa vid sex å äta å fika så då får vi se om jag har någon dåld talang ;D.


jaha den här veckan har nog inge specielt att erbjuda..vet baba att jag ska jobba =)


ska försöka skramla ihopp en filmkväll hoss kusinen nått i veckan...de blir väl sola å film me dom små skruttarna =)

men de e ju en fördel om mitt hjärta svarar i sin tele ;D.


jaja nu ska jag försöka att komma på hur f*n man får fram press bilden =S...fattar inte hur man gör =D


puss på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards