Alla inlägg den 2 september 2008

Av sandra jörgensen strand - 2 september 2008 22:26

hej alla!


idag har dagen börjat bra...

mamma kom å hämta mej vid 20 över sju sen begav vi oss till jobbet.

dagen på jobbet va lite seg..men ändå gick den ganska fort.

min snälla mor körde hem mej,väl hemma så gick ja ut med halta grisen.han va hos vetrinären idag men dom visste inte va de kunde vara för dom sträckte å böjde på benet men han sa inte ett ljud,dom tog även massa prover mot festingbett..så vi får svaret om en vecka...så vi får se va de säger..bara inte de är nå allvarligt.han fick iallafall smärtstillande som han ska äta i 5 dagar.stackars grisen min<33


ja åter till dagen=)


när ja vart ute med grisen så gick ja till älsklingen som va i verkstan..han höll på o jobba å stöka.sen kom gurkan förbi en sissta gång innan han drar utomlands..stackarn va JÄTTE nervös,men de kommer gå SÅ bra så=)

sen gick ja å min älskling in å laga mat..de blev kycklingsallad för mej å kyckling å ris med kurry sås till lovley.

sen vid sju drog ja,lingen å jenny å simma..fan va skönt de va.å nu e ja hemma=)


ja morgondagen blir de jobba..sen möta jenny i centrum..vi ska klippa oss =S..HJÄLLLP!..e så NERVÖS!..men de behövs värkligen.sen bär vi hem till mor å far å äter mys middag.


jaja nu tröttar jag väl ut er med mitt gnat ;D..så nu ska ja gå å sova.

GOD NATT Å SOV SÅ GOTT.PUSS PUSS<3333

Ovido - Quiz & Flashcards