Alla inlägg under september 2008

Av sandra jörgensen strand - 13 september 2008 15:29

japp mina söta älsklingar kommer ikväll =D

fan va vi ska ha kul!

och bästa SOFIE kanske oxå komma =)...

hoppas!

jaja nu ska ja in å basta å fixa mej fin in för kvällens höjdpunkt!


tat lungt ikväll   pussssssssssssssssssssss<3333

Av sandra jörgensen strand - 13 september 2008 12:11

igår va vi på bio..de blev ARN den jag hällst ville se =D..så ja va pågott humör!


innan vi drog till heron så blev de storhandla på maski..sen sallad på vaskos.


 ARN var väldigt bra..mycke bättre än ettan..de dåligaste på filmen va att självaste arn dog =;(..så himla sorgligt.


sen efter de så blev de daisys å hälsa på världens bästa svärmor<3

sen hem å sova!


idag lördag har ja vaknat ätit frukost,sen bar ja å älsklingen ut med stavarna å gick,sen blev de promenix i skogen med grisen å olle.


idag blir de kräftskiva =D...ska bli himla roligt!


de blir jag,älskling,danne,beckman,rönn å grov.

å kanske mina prinsessor me =D!

tessan lär ju inte komma hon är för upptagen med hennes "stackars kompis som har gjort ett eget val att ha barn med en jävla knäpp jök".

blir så jävla ledsen att hon säger:hon behöver mej just nu!


ja men du lilla gumman..va fan tror du ja behöver da?jag sa att jag ville att du skulle komma för jag mår värkligen skit..å jag kan inte ta de på telefonen...men hon värkar inte förstå =(...men men tur att jag har min underbara älskling å mina söta tjejer,emmy å emelie<333älskar er över allt!


jaja nu ska jag städa å sen baka äppel paj =D.


pussssssssssssssssssssssssssssss<333333


Av sandra jörgensen strand - 12 september 2008 14:39

ja äntligen e de fredag igen=)


min dag har vart myckett trött..men mycket rolig,min mamma gör så dagarna inte är tråkiga,ÄLSKAR DEJ  MAMMA<3333


ikväll blir de ute mat å bio med lovley å beckis..ska bli kul,men vilken film vill vi se???batman eller ARN?..jag vill nog helst se arn,för då slipper man läsa texten..haha ja jag vet låter skummt men ja ser så jävla dåligt,jag har glasögon,men ja tycker jag ser ut som en rentutav en NÖRD =D!

jaja vi får väl se vilken de bli.


som sagt skönt med helg igen,och imorgon blir de kräftis för hela slanten =D

vi får se hur full man blir på den då ;D.


ne nu ska ja börja fixa iordning mej.


skriver mer ikväll.pusssssssssssss<3


Av sandra jörgensen strand - 11 september 2008 14:30

imorgon e de äntligen FREDAG igen!

 å då blir de bio med lingen å beckman...vi vet inte vad vi ska se än..får se om vi kommer överens om någon bra film =).


kom typ nyss in med griseknoen..va å kolla på våran blivande hönsgård,den kommer bli riktigt bra faktiskt..en gullig liten stuga har vi vart å hämtat från min moster..de är ful färg på den men vi ska måla den röd med vita knutar "ett klassiskt svensson hus" ;D.


ikväll blir de tv tittande för hela slanten: kl:19 börjar christine,sen 19,30 börjar vänner,sen 20 börjar idol,sen börjar mitt favvo program VEM KAN SLÅ FILIP O FREDRIK =D..sen blir de av att MYSA massa med älskling när han kommer hem<333


nu ska ja kolla lite sidor här på internet.


höres senare..PUSSAR<3333

Av sandra jörgensen strand - 10 september 2008 22:07

japp de e ju de =D

så jävlal skönt!


jaha denna deg har bjudit på:JOBB så klart..denna jobbdag har varit SÅÅÅ seg!trodde den aldrig skulle ta slut =/..men de gjorde den =D(lycklig)

sen drog ja hem,fixa lite bytte kläder va ute med vovven sen drog ja å lovley till madde å kristoffer å käka oden mat..dom har ju såå jävla god mat där..ja käka sallad som vanligt =D.

sen blev de idol tittande å vem kan slå filip o fredrik...så jävla sköna snubbar!

så nu sitter ja här å ska sussa snart.


imorgon blir de en mys kväll hemma med massa tv tittande.älskling ska på jägar kurs så de blir bara ja å grisen hemma efter sju.


jaja sov gott alla så hörs vi imorgon<333


ps.emmy din lilla skit...RING MEJ!har ju ringt dej typ 198728292 gånger =/...VIKTIGT!okey.älskar dej<3333

Av sandra jörgensen strand - 8 september 2008 19:58

HAHAHA nu håller ja på att färga mitt hår =S får se hur de blir...nervöst e de iallafall =)


snart börjar 2 ½ men...de e ju bara så GRYMT bra!man får så många AS GARV i de pogramet =D.


längtar tills på onsdag,då ska vi hem till madde å chris å nova å lilla keyla..ska käka lite middag å sitta å snacka massa skit!


längtar tills den 10/10 då har ja å mitt hjärta varit tillsammans i ETT år!då ska vi mysa massor<333han är värkligen den bästa killen i hela VÄRLDEN!


ne nu ska ja vänta på att mitt stackars hår blir klart.


sov gott igen ;D

PUSSSSS<333

Av sandra jörgensen strand - 8 september 2008 18:41

nu har ja snart städat klart...väntar på att älsklingen är klar sen ska vi ut med massa grejer i förådet.


sen blir de dammsuga,färga håret å massa ljus tändning..å massa film mys me killen min.


ja sen blir de till att sussa,ska lägga mej i tid idag för ja va så satans jävla trött imorse=/...de va inte ett dugg kul..man e lixom seg hela dagen då.


ne nu ska ja göra ett sissta ryck.


sov gott för ja kommer nog inte hinna skriva mer ikväll.


PUSSSSAR<33333

Av sandra jörgensen strand - 8 september 2008 14:12

japp idag e de måndag "igen"...tycker veckorna går så himlans fort nu förtiden..fast de är ganska skönt.


imorse när ja vaknade så mådde ja inge bra alls..vaknade av att jag låg å tänkte på allt som hänt i kreta,så när ja slog upp ögonen så hade ja sån panikångest så jag viste inte om ja skulle skratta eller gråta..men de blev så klart att gråta.ringde mamma så hon va så snäll å hämtade mej så ja slapp åka bussen.älsklingen hade precis åkt till jobbet så ja va helt ensam oxå,jag hade ju grisen här så klart så han tröstade mej genom massvis med pussar<333


sen väl på jobbet så började ja må bättre..dagen gick fort å nu e ja hemma.


idag ska ja inte göra ett jottan..ska bara vara hemma å tända massa ljus å titta på någon bra rulle med lovley.


längtar så tills jag emmy å emelie ska ha tjej kväll hoss emmy när hon fyller år,fan va vi kommer ha kul tjejer..längtar.


jaja nu ska ja titta lite på tv.

höres sen...pusssssar<3333

Ovido - Quiz & Flashcards