Alla inlägg under maj 2009

Av sandra jörgensen strand - 14 maj 2009 10:53

jaaaa dom kommer hit idag =) de ska bli mysigt!! ska gå o möta dom snart =) synd att de blååååser så idag =/ annars kunnde man suttit ute å fikat å myst massa..men de får bli innne istället. ne nu ska ja klä på mej å gå ut med herkules så han får kissa lite =)

<:AtomicElement>skriver mer sen.

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>pussokram sandra.

Av sandra jörgensen strand - 13 maj 2009 11:18

idag e de onsdag å jätte fint väder =) man böir juuuu sååå lycklig!

igår va jag uppe i handen heela dagen..först va jag med mormor å åt frukost..sen blev de läkar besök, ska från och med nu jobba två dagar i veckan =) tordagar o fredagar, känns jätte bra eftersom jag har såå ont i ryggen, hoppas mina papper kommer om havandeskapspenningen snart oxå. sen åt mormor å ja lunch oxå =) sen blev de att träffa lollo o saito =)..sen kom hjärtat å hämta mej..pappa å han fixade impalan(en bil) å jag låg här hemma å halv sov...va skiiit trött.

idag händer inte så mycke..de blir dammsuga lite sen hänga tvätt samt vika..sen vid sex tiden kommer micke å vickan med deras lilla söta charmtroll å fikar =) ska bli mys!

ne nu ska ja faktiskt göra någon nytta =) eller först fejjan ;D

pussokram sandra.

Av sandra jörgensen strand - 11 maj 2009 11:23

de har ja gjort =) och läääänge till hela 9..de va sååå länge sen ja sov så länge..behövde nog de.

blev frukost å sen gå med grisen, så klart började de regna på oss =) men de va bara en liten skur så de gör inget.

idag blir de stor städa här hemma..ska bli skönt att få de gjort.

imorgon blir de läkaren, får se vad han säger...hoppas något vettigt =) sen blir de att träffa mormor å sen lollo o saito.

lillen har precis haft lite morgon gympa =D åååå man blir så lycklig av att känna vårt lilla mirakel <3 älskar dej min lilla prins <3

nu bler de lite tv sen lurre å sen stäääääda =)

ha en bra dag///sandra

Av sandra jörgensen strand - 9 maj 2009 18:36

japp de är vi..hos svärmor =) har vart hemma hos henne hela långa dagen =) så mysigt! har vart ute med herkules å plockat vit sippor idag..gud va ja älskar vår lilla hund <3 han e ju bara sååå söt!


har ätit en jätte god thai soppa/gryta..mmmm så god va den..svärmor e duktig hon. nu sitter vi här, jag,älskling,jenny,svärmor å hennes kompis mariit å kollar hästarna =) får se hur de går!


ska hem å kolla robbinson sen..å mysa lite =)...


ne nu ska ja in i bastun!!!


ha en bra kväll puss o kram////sandra.

Av sandra jörgensen strand - 8 maj 2009 08:58

ja som ni ser e de nå konstigt som händer när ja skriver i bloggen =S jaja de går nog bort. ;D hehehe e ju såå sämst på datorer...

puss o kram///sandra


längtar tills den riktiga sommaren kommer

Av sandra jörgensen strand - 8 maj 2009 08:49

blev hemma idag me..va å jobbade igår, när ja kom hem kunnde ja knappt gå =/ hade så ont i kroppen o ont i huvet å mådde jätte illa..la mej i sängen vid kvart i 4 sen sov ja till kvart över sju...älskling lagade mat, va k´ju inte så sugen på mat men man måste ju je lillen lite mat å energi =) så fick i mej lite bacon å mackaroner iallafall. sen blev de mys i soffan med mina älsklingar..och hockey )/ de va ju lite mindre roligt ;D  jag ville ju se på grann fejden =) men fick se slutet iallafall. jaja men sverige vann ju så de va ju okey att titta på o dom spelade bra oxå =)

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>idag vet ja inte vad som händer..blir nog grillning å mys med mina fina älsklingar.

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>idag ska min kära vän till sjukhuset med sin mage..hoppas allt går bra min vänn <3 jag finns vid din sida vad som än händer <3 love you bejbi <3

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>lill prinsen, saknar dej, å älskar dej som ingen annan! du är vårat allt<3 massa pussar mamma o pappa  <3

Av sandra jörgensen strand - 6 maj 2009 19:24

ja de har de varit idag..har varit hemma hela dagen med herkules, han har vart så glad så glad =)

har kastat massa boll å vart på ängen.

<:AtomicElement> 

hjärtat mitt har ÄNTLIGEN kommit hem <3 älskar när han e hemma med oss, hela familjen sammlad <3

<:AtomicElement> 

nu ska ja å hjärtat gå å basta..ska bli sååå skönt.

<:AtomicElement> 

ha en mysig kväll // sandra.

Av sandra jörgensen strand - 6 maj 2009 10:36

ja de är jag! har så ont i ryggen, de strålar ner i rumpan oxå =/..ska till läkaren på tisdag, får se vad han tycker, om ja blir sjukskriven tills min havandeskaps penning börjar gälla, har ju så tungt jobb å mycke sitta på huk..inge kul alls =(. vi får hoppas på de bästa!

jag är nu i vecka 22(21+3) lillen sparkar massor =D känns helt underbart, nu har även markus kännt sparkarna =) så himla coolt <3

guuud va jag längtar efter lillen..jag älskar honom sååååå mycke!!

idag har ja bara hunnit varit ute med herkules..han jaga katten som han tycker e sååå kul..så fick stå å skrika mej blå =D. men han va duktig ändå han kom ju tillbax nästan på engång. nu liggar han i soffan helt slut, han e ju bara för söööt!

ska laga lunch snart =) de blir hammburgekött med makaroner å broccoli *mummmms*.

i helgen om de är fint vädar ska ja försöka få min karl att vi ska åka in till djurgården å ta med vovven å pickinicka lite =) kan ju va mysigt om vädret tilllåter förstås =).

ne nu ska ja laga lurre =)

ha de bäst // sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards