Alla inlägg den 19 maj 2009

mys

Av sandra jörgensen strand - 19 maj 2009 19:03

nu har ja precis vart å duschat..har en inpakning i håret..har fixat naglarna oxå =) nu känner man sej lite fräch så där! sitter å halv tittar på 2/5 men oxå..hahaha dom e ju bara föööör sjuka!!!

nu när herkules har blivit bättre i svansen så kan m an äntligen börja gå långpromenader igen, har faktiskt saknat de..dom här 2 dagarna har ja typ bara suttit hemma å kollat tv, eller städat..haha har vart lite lååång tråkigt, men fint e de hemma iallafall ;)

har ju såklart vart ute på kortare rundor..runt vår travbana vi har tar typ 15-20  min så de e ju ingenting om man gämför med dom promenixerna vi brukar ta..å massa boll kastande oxå..stackarn e säkert jätte rastlös =/ men snart ska du få busa å gå långa promenader igen lovley..vi börjar sakta men säkert imorgon efter jobbet <3

imorgon jobbar jag..jobbar ju in torsdagen eftersom man e ledig då...å på torsadg fyller mitt hjärta år =) hela 24 år!!! då blir de mys med frukost på sängen med en stor bukett med rosor å massa mys..sen på kvällen blir de resturang med hans familj å min <3 kina blir de...mummms!

ne nu tycker jag att han får komma hem =/..längtar ju sååå efter honom, spricker snart.

min lilla pojke..mamma älskar dej <3 de är underbart att veta att sanrt får vi se dej, å krama å pussa på dej!!! LÄÄÄNGTAR SÅÅÅÅ!!! vi älskar dej, du e de bästa som finns <3!

Av sandra jörgensen strand - 19 maj 2009 16:25

idag har tiden gått såååå sakta =(

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>lovley åkte på kurs vid halv 8 tiden imorse..jag gick upp vid 8 tiden å käka lite frukost sen titta tv..å sen gå med vovven min <3

<:AtomicElement>hans svans är myyycckke bättre nu =D så de känns jätte skönt!

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>jag har fördrivit tiden me att ränsa alla skåp idag..nu e de såååå fint!

<:AtomicElement>sen har ja ränsat kylskåpet oxå =)...

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>ne nu ska ja kolla vad ja ska äta för middag!

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>puss//sandra

Ovido - Quiz & Flashcards