Alla inlägg den 18 maj 2009

Av sandra jörgensen strand - 18 maj 2009 14:42

ja de blev de idag =)..e så mysigt hemma nu! luktar ny städat =) de e så härligt!

<:AtomicElement> 

stackars herkules har vattenavans ( infektion i svansroten) han kan inte vifta eller röra svansen för då gär de ont =(..stackars min söta kille..hoppas de går bort snart annars blir de farbror doktorn som gäller, för förra gången han hade de så gick de över av sej sj efter 3 dagar så avaktar tills onsdag.

 

igår gick jag in i vecka 24 (23+0) =) magen växer å växer..de är heeelt underbart..å lillen sparkar å sparkar å lika UNDERBART är de, jag är så himla lycklig! de här e de bästa som  hänt mej i hela mitt liv <3! kan inte bli lyckligare <3

 

igår va vi hos markus sysster för hennes lilla elin fyllde hela 7 år..massa god tårta (pannkakstårta) å bullar =) fick oxå barn täcken å lackan =) så nu behöver vi inte köpa de heller =)

 

innan kalaset va jag å mamma hos madde..vi firade linnea dagen som igäntligen skulle firas i onsdags men då kunnde inte hon, så vi va där igår å fika..maddes mamma va även där..1000 år sden vi alla sågs. va super mysigt. ÅÅÅ snart får vi hem våran vagn..den e såååå fin!

just nu sitter jag å tänker på vad vi ska äta idag =S men jag har värkligen ingenaning.. å jag e inte sugen på nå specielt heller =/ ne ska kolla frysen nu! ha en bra dag//sandra

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards