Alla inlägg den 14 maj 2009

Av sandra jörgensen strand - 14 maj 2009 20:09

idag har ju lollo o saito vart här =)..

allt började med att lollo satte sej på fel buss (så sööt) så hon fik åka till slut statoionen o gå av där sen vänta i 25 min tills den gick igen, men då gick ju inte bussen hit när hennes buss va i vh =S hahaha så komiskt tycker jag =) så de fick bli så att jag mötte henne på vägen hem till mej, man får nämligen gå en skit lääskig väg där bilarna kör som dårar å de är en riktig kringelkrok väg oxå..men vi kom hem välbehållna =) sen blev de mackor å oboy å sen blev de film tittande (american history X) så jävla bra film! men ändå hemsk. sen gick vi med vovvarna runt travbanan å sen fortsatte vi å kolla på tv =D dom åkte hem vid halv 5 tiden.

då började ja med maten som blev mackaroner å bacon..men älsklingen min ville ha falukorv med stuvademackaroner så de fick han..riktigt gott faktiskt. nu på kvällen har ja inte gjort så mycke..vart ute med herkules å kastat lite boll å borstat honom..sen plockat undan lite å så.

snart börjar grannfejden så grymmmmt bra =D

älskar min lilla bebis som ligger å växer i min mage <3 å min älskling som e den bästa i världen <3 å min vovve som e såååå söt <3 ni e de BÄSTA för mej!

imorgon e de jobbet som väntar sen en goood middag hos mamma o pappa =)

ha de bra alla =)

pussokram sandra.

Av sandra jörgensen strand - 14 maj 2009 10:53

jaaaa dom kommer hit idag =) de ska bli mysigt!! ska gå o möta dom snart =) synd att de blååååser så idag =/ annars kunnde man suttit ute å fikat å myst massa..men de får bli innne istället. ne nu ska ja klä på mej å gå ut med herkules så han får kissa lite =)

<:AtomicElement>skriver mer sen.

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>pussokram sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards