Alla inlägg den 20 maj 2009

Av sandra jörgensen strand - 20 maj 2009 15:29

har nästan precis kommit hem från jobbet..såå skönt!

 

de finns en person i en butik där ja o min mamma jobbar som jag fick nog av idag..han kommer jämt med kommentarer å e allmänt stöddig..å idag  fick jag NOG!!!! blev skit arg..jag vill inte ha dinna åsikter om saker å ting!! sen hade jag en som försökte å fjäska..men ja bara vände på klacken å gick! är så trött på människor som tror dom e nått eller inte kan stå för va dom sagt/säger. jaja nog pratat om de!

idag blir de stor handla på maxi..sen fika hos mamma å pappa..eller först fikar vi sen handlar vi ;D sen blir de bara hem å kolla på film..inte vilken film som helst..hahaha vi ska kolla på sökarna =D får se hur vi tycker den är nu idag...vi kollade på nattbuss här för några dagar sen..fy vilka dåliga skådisar asså =) men filmen e bra ändå.

ne ska gå å lägga mej å vila tills vi ska äta mumms m at..kyckling å potatissallad med fetaost =)

ha de gött pussokram///sandra!

Ovido - Quiz & Flashcards